מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: עובד דוכן פלאפל לבעל העסק – "אנחנו נשרוף לך את העסק, אל תתעסק איתנו"

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב חיפה בן 39 הוגש לאחר חקירה של מחלק חקירות פרוטקשן (צפון) בגין ניסיון פריצה, היזק לרכוש, איומים וסחיטה.

אישום: עובד דוכן פלאפל ניסה לסחוט את בעל-העסק – "אנחנו נשרוף לך את העסק, אל תתעסק איתנו", יחידת התביעות של להב 433 הגישה נגדו כתב-אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים

בעקבות דיווח של בעל-עסק על עובד לשעבר נפתחה חקירה במחלק חקירות פרוטקשן (צפון) בלהב 433, נגד תושב חיפה בן 39, במסגרת החקירה נאספו עדויות וראיות נגד החשוד בעבירות: ניסיון פריצה, היזק לרכוש, איומים וסחיטה באיומים בשני מקרים שונים. בסיום החקירה יחידת התביעות של להב 433 הגישה נגד החשוד, כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכתב האישום עולה כי הנאשם העבד בבית העסק כחודש ימים והפסיק להגיע לעבודתו, במהלך חודש יוני הגיע לבית העסק פרץ את דלת העסק וגרם לנזק בשווי 1,000 ₪, בהמשך התקשר לבעל-העסק איים עליו ואמר "מה שראית ניסו לפרוץ לך לעסק זה רק ההתחלה זה גירוד באוזן לפני שנשרוף לך את העסק אם לא תביא עד מחר בבוקר 20,000 ₪ במזומן" בהמשך איים עליו שוב באמירות שונות .

מיד לאחר קבלת התלונה בלשי מפלג פרוטקשן צפון החלו בניסיון לאתר את החשוד, במהלך חודש אוגוסט החשוד נעצר ע"י שוטרי תחנת חיפה בגין שוד אז נחקר גם בגין מעשים אלו.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button