מבזקיםצבא וביטחון

מפקד חדש לבסיס ״רמון״ (כנף 25) – תת אלוף נדב בר

תת-אלוף נדב בר נכנס לתפקיד מפקד בסיס ״רמון״ (כנף 25), במקומו של תת-אלוף יהושע (ג׳וש) בר אשר כיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות ועתיד לצאת ללימודים במכללה לביטחון לאומי. טקס החילופים נערך הבוקר (ה׳) בבסיס ״רמון״, בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר ובהשתתפות מפקדי וחיילי החיל, משפחות ומוזמנים נוספים.

מדברי מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר: "החלפת הפיקוד של כנף 25 משמעותית מאוד עבור הבסיס והחיל כולו. במעמד זה, אני רוצה להודות לכם – משרתי ומשרתות בסיס רמון. אתם נלחמים במלחמה הצודקת הזו כבר שלוש מאות עשרים ואחד ימים ולילות, 25/7 כאמירתכם. עושים, פועלים, יוזמים, נוכחים ובולטים בעוצמותיכם – בתת הקרקע, על הקרקע, באוויר, דרך האטמוספירה והחלל, מעזה ועד איראן. לכל מטרה, לכל צורך, מגינים ומתקיפים. תמיד בשיתוף פעולה עם הכוחות הקרקעיים שכבר זורם בעורקיכם בטבעיות רבה ומרשימה".

מדברי מפקד בסיס ״רמון״ היוצא, תת-אלוף יהושע (ג׳וש) בר: "המראנו בבוקר ה-7.10 ומאז ועד היום אנו נלחמים בנחישות, במקצועיות ובלכידות שכה מאפיינת את הכנף. זוכרים, כואבים ונלחמים להחזיר את הביטחון בדרום ובצפון ונלחמים על מנת להשיב את החטופות והחטופים לביתם. אנו נלחמים בעזה, כתף אל כתף עם הלוחמים בתמרון, מגנים בכל הזירות ופועלים גם הרחק מגבולות המדינה. בכל מקום בו פועל צה״ל – פועלת גם כנף 25. נזכור תמיד את המחיר הכבד ומתוך הכרה באחראיות שלנו נמשיך עד להשלמת המשימה. לצד העשייה המשמעותית ופורצת הדרך, אנו מחויבים לשמר מוכנות גם בימים אלה לכל אויב ולכל זירה, קרובה ורחוקה. אני מביט בכם היום ובטוח שיחד תוכלו לכל אתגר. אני מעביר היום את הפיקוד לתת-אלוף נדב בר. נדב, אנחנו מכירים מעל 20 שנה, אתה ללא ספק האיש הנכון לקחת מכן את העוצמה של רמון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדברי מפקד בסיס ״רמון״, תת-אלוף נדב בר: "אנשי רמון, בשבועות האחרונים אני מסתובב בכנף, טס בטייסות ולומד להכיר אתכם ואת אופיו של הבסיס המיוחד הזה ואני נחשף לעוצמה שבלב הנגב. אני רואה את החתירה למגע, את הדבקות במשימה ואת שיתוף הפעולה בין אנשי הכנף, היחידות והטייסות. נושאים יחד באחריות, מבצעים איש איש את תפקידו, לכולכם יש חלק בפעילות המבצעית. אני מלא הערכה על פועלכם. בכל יום, בכל שעה ובכל מזג אוויר, משימתנו לא הסתיימה. על כלל הפעילות פיקד בשנתיים האחרונות ג'וש, עם הרבה שכל, ניסיון וחושים מבצעיים חדים. אנחנו מעריכים ומודים לך על הפיקוד האנושי בתקופה היסטורית זו".

טקס חילופי מפקד בסיס רמון
צילום: דובר צה"ל
טקס חילופי מפקד בסיס רמון
צילום: דובר צה"ל
טקס חילופי מפקד בסיס רמון
צילום: דובר צה"ל
טקס חילופי מפקד בסיס רמון
צילום: דובר צה"ל

Back to top button