מבזקים

מירי רגב: "חלק מערוצי התקשורת בחרו לשקר לציבור"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט המדיני בטחוני, תא״ל (במיל׳) מירי רגב הגיבה היום (חמישי) באשר לפרסומים שהשוותה את טקסי הקיבוצים לטקס הזיכרון הישראלי- פלסטיני.

רגב אמרה, "היום קיבלנו עוד עדות חיה לכך שחלק מהתקשורת מסלף, מפלג ומוציא דברים מהקשרם. צפו בדברים שאמרתי ותראו שבניגוד לפרסום, לא השוויתי את טקסי הקיבוצים לטקס הזיכרון הישראלי-פלסטיני. וכמו כן תוכלו להיווכח שאמירתי כי אני מתעלמת מרעשי רקע, כוונה להשמצות שאני מקבלת ושתוקפים אותי. (כולל ההשוואה המרושעת לסינוואר), באף שלב לא נאמרה אמירה כזו כנגד משפחות שכולות ומשפחות חטופים.

עוד אמרה, "מתוך תדרוך של שעה שאני מדברת על אחדות וחיבור, שאני מבינה את הכעס והביקורת ומדברת על שלושת הערכים שמנחים אותי לקיום הטקס; זכרון, גבורה ותקווה. בחרו חלק ערוצי התקשורת לסלף את הדברים ולשקר לציבור. אני רוצה להודות לתושבי הנגב המערבי ומרחבי הארץ שמתקשרים, ותומכים ומבינים את חשיבות קיומו של הטקס בשבעה באוקטובר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה אמרה עוד, "שימו לב-שני הסרטונים שמוכיחים את השקר, האחד לא היתה שום השוואה לקיבוצים ולטקס הישראלי- פלסטיני . ולא היתה שום אמירה על רעשי הרקע למשפחות השכולות או משפחות בכלל".

צילום: סרטון שפרסמה השרה. ללא קרדיט
צילום: סרטון שפרסמה השרה. ללא קרדיט
שרת התרבות והספורט מירי רגב
ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button