חדשות הארץמבזקים

בעקבות מתקפת המנע: כינוס מיוחד בנתב"ג בראשות מירי רגב

בשעה זו (ראשןן) נערך כינוס מיוחד בנתב"ג בראשות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, מנכ״ל משרד התחבורה משה בן זקן, במטרה לדון בהשלכות מתקפת המנע של ישראל נגד חיזבאללה על שדה התעופה בן-גוריון ועל מערך התעופה הכללי במדינה. בכינוס משתתפים נציגים בכירים מרשות שדות התעופה, הרשות לתעופה אזרחית, חברות התעופה הישראליות אל על, ארקיע וישראייר וגורמים נוספים האחראים על ניהול התעבורה האווירית במדינה.

במהלך הכינוס, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים הדגישה את החשיבות של שמירה על פעילות סדירה בנתב"ג למרות האיומים הביטחוניים, והנחתה את הגורמים המקצועיים להיערך לכל תרחיש אפשרי. כמו״כ הביעה השרה הערכה על התפקוד היעיל בהסטת הטיסות לפנות בוקר לשדה התעופה רמון ולשדות תעופה נוספים ומתן מענה הסעים לטובת הנוסעים.

השרה רגב הדגישה: "נתב"ג הוא שער הכניסה והיציאה הראשי של מדינת ישראל, ולכן עלינו להבטיח את תפקודו התקין גם בזמנים קשים אלו. אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי להבטיח את ביטחון הנוסעים ואת המשך פעילות השדה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, השרה רגב ציינה את הצעדים שננקטו כדי להבטיח את ביטחון הנוסעים והתעבורה האווירית, בהם הגברת כוחות האבטחה, עדכון נהלי חירום, והיערכות לתרחישים שונים, לרבות האפשרות של שיבושים בטיסות אזרחיות, וכן את המענה שרשות שדות התעופה מספקת באמצעות היסעים מרמון לנתב״ג ולהיפך.

שרת התחבורה רגב קראה לציבור להתעדכן מול החברות ביחס לשינויים בלוח הטיסות, וכן לשמור על ערנות ולהתעדכן בהנחיות הביטחוניות המתפרסמות באופן שוטף, תוך הדגשה כי מדינת ישראל ערוכה להתמודד עם כל איום שעשוי להתעורר".

כינוס מיוחד - נתב״ג - מירי רגב

כינוס מיוחד - נתב״ג - מירי רגב

כינוס מיוחד - נתב״ג - מירי רגב

כינוס מיוחד - נתב״ג - מירי רגב

כינוס מיוחד - נתב״ג - מירי רגב

Back to top button