מבזקיםמשפטי/פלילי

זיהה את הקורבן ובנו ממתינים להסתפר – וירה בו מטווח אפס

בסוף חודש יוני (22.6), התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות רעול פנים שנכנס לתוך מספרה ביישוב טורעאן וביצע ירי מטווח אפס לעבר תושב המקום שנפצע באורח אנוש ומותו נקבע לאחר מכן בבית החולים פוריה. כוחות משטרה רבים של המחוז הצפוני הגיעו לזירה והחלו במלאכת איסוף ראיות ובתום הערכת מצב החקירה הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז הצפוני.

לאחר פעולות חקירה מהירות שבוצעו בזירה ואיסוף ראיות, נעצר לאחר יומיים תושב כפר קרע שסייע לרוצח להימלט מהזירה למקום מסתור מיד לאחר האירוע. בהמשך החקירה ובתום מצוד של 18 ימים נעצר החשוד המרכזי ברצח לאחר שנמלט מביתו ושהה בבריחה. מחומר החקירה עלה כי הרקע לסכסוך בין המנוח לבין הנאשם המרכזי ברצח הוא כתב אישום שהוגש בעבר נגד אחיו של הנאשם בגין תקיפה של בני משפחתו של הקורבן.

עוד עלה בחקירה כי ביום האירוע ביקש הנאשם ברצח מעובר אורח אופניים חשמליים בטענה כי נתקע עם רכבו וצריך לאסוף חלק להחלפה. באמצעות האופניים הגיע הנאשם למספרה, החנה אותם מחוץ למקום וכאשר זיהה את הקורבן ובנו הקטין ממתינים, להסתפר הוא נכנס פנימה וירה מטווח אפס מספר יריות שגרמו למותו של הקורבן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבוקר (ראשון), בסיום חקירה מאומצת, יוגש כתב אישום בעבירת רצח נגד תושב טורעאן בן 23 וכתב אישום חמור בגין סיוע לרצח כנגד תושב כפר קרע בן 30 באמצעות פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת.

רצח - אופניים
צילום: דוברות המשטרה
רצח - אופניים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button