מבזקיםפוליטי / מדיני

בני גנץ: ״לנצל את המהלך ללחץ מדיני וצבאי״

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ קיים היום (ראשון) סיור במועצה האזורית מטה אשר, יחד עם יו״ר המועצה וראש פורום קו העימות משה דוידוביץ׳ ובסיומו קיימו השניים הצהרה משותפת. בהמשך, ביקר גנץ בעיר נהריה יחד עם ראש העיר רונן מרלי ובעכו יחד עם ראש העיר עמיחי בן שלוש.

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ: ״אני נמצא כאן בסיור יחד עם יו״ר פורום קו עימות והמועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ׳. ראשית אני מבקש לחזק את צה"ל וגם את הממשלה על מהלך המנע הבוקר. אבל במיוחד היום חשוב להזכיר – שמדינת ישראל היתה צריכה להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון עד ל-1.9. מה שראינו היום זה מאוחר מדי ועלול להיות מעט מדי. הגיע הזמן לעבור ממשוואות – לתוצאות. מתגובה – ליוזמה.

חייבים לנצל את המהלך היזום להגברת הלחץ גם מדינית וגם צבאית. כדי להרחיק את חיזבאללה, ולהחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון. אסור להמשיך את ההפקרות בצפון. אני קורא לכם חברי הממשלה, תתעוררו. *בואו לגור כאן בצפון ותרגישו על בשרכם את כאב התושבים כאן,* את המציאות בשטח שחייבים לשנות. אולי כשתהיו פה, תבינו את זה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר המועצה האזורית מטה אשר ופורום קו עימות, משה דוידוביץ׳: ״אני מודה לחבר הכנסת גנץ, שמגיע לפה תדירות והוא אורח רצוי אצלנו פה בצפון. אנחנו נכנסנו לבוקר עצים ביוזמה של צה"ל לירי שהיה אמור להיות כאן לכל רחבי המדינה. אני אומר כאן לראש הממשלה: אדוני ראש הממשלה – דין חניתה ומטולה כדין תל אביב וירושלים. אל נא תחדל את מה שהתחלתם בבוקר״.

״אנחנו צמאי וחפצי חיים, אנחנו רוצים את תושבינו כאן ועכשיו בבית. את זה אי אפשר לעשות לא בהסכמים ולא ביצירת מצגי שווא של ירי לעבר לבנון שפוגע בכך וכך משגרים. אנחנו רוצים ביטחון, אנחנו רוצים באחד בספטמבר את ילדינו במוסדות החינוך, בגני הילדים, בבתי הילדים, אנחנו חפצי חיים״.

Back to top button