מבזקיםפוליטי / מדיני

שירי: עוצמה יהודית מייעדת כספי ציבור להסתה נגד השב"כ בעת מלחמה

בעקבות פרסום מודעה נגד ראש השב"כ מטעם מפלגת עוצמה יהודית, ח"כ נאור שירי (יש עתיד) פנה למבקר המדינה בדרישה לקנוס את מפלגת עוצמה יהודית על "שימוש בכספי ציבור לפרסום גרפיקה פוליטית ומסיתה נגד ראש השב"כ" לדבריו.

בפנייתו טוען ח"כ שירי: "בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה חדה בהתקפות ארסיות כנגד גורמי ביטחון וקציני צבא בכירים מצד גורמים פוליטיים חסרי אחריות. הבוקר, מפלגת עוצמה יהודית רכשה עמודי פרסום בעיתונות מרכזית ופרסמה כרזה מכוערת כנגד ראש שירות הביטחון הכללי במדינת ישראל."

"מעבר להסתה הפרועה, והתופעה הבזויה שהפכו למנת חלקה של מפלגת עוצמה יהודית והעומד בראשה, מדובר בכספי הציבור של משלם המיסים הישראלי אשר מממן את הכרזות הללו. למעשה, עוצמה יהודית מייעדת כספי ציבור באופן ישיר להסתה כנגד ארגון הביטחון הכללי של מדינת ישראל בעת מלחמה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נוכח הפרסום המשול לתעמולת אויב מסוכנת של מפלגת עוצמה יהודית, אבקשך בכל לשון של בקשה לאסור על שימוש בכספי הציבור הישראלי לצרכי תעמולה כנגד ראשי מערכות הביטחון הישראליות, לקנוס את מפלגת עוצמה יהודית בסכום אשר שימש לפרסום הכרזה הבזויה הזו ולחייבה לבטל את הקמפיין השיווקי סביב מודעה זו."

ועדת החוקה - נאור שירי
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button