חדשות הארץמבזקים

המפכ"ל החדש: משטרת ישראל תפעל לחיזוק המשילות והריבונות במדינה

רב ניצב דני לוי מונה היום לתפקיד מפכ"ל המשטרה ה-20 של משטרת ישראל, זאת בתום השלמת הליך המינוי שאושר על ידי ממשלת ישראל. בטקס שהתקיים לפני זמן קצר (ראשון) במשרד לביטחון לאומי, בהשתתפות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ובני משפחתו של המפכ"ל הנכנס, הוענקו דרגות רב-ניצב לדני לוי.

השר בן גביר: ״בשנה וחצי האחרונה נפל דבר בישראל, עם כניסתנו למשרד שינינו את המשוואה! מעתה המשרד לביטחון לאומי הוא אחד המשרדים הבולטים, הבאנו תקציב ענק, והרבה מאוד משאבים, הוספנו אלפי תקנים, העלנו משכורות עצרנו את גל הפיטורים והמשטרה בתנופה. לא זו אלא אף זו, שעשינו היסטוריה, פעם המשטרה הייתה בפער תדמתי ענק מול צהל ושב״כ, אבל אחרי כל השנה הזאת ואירועי ה 7.10 כולם יודעים: יש לנו משטרה טובה, יש לנו שוטרים נפלאים, יש לנו לוחמים ולוחמות מסורי נפש.".

בן גביר הוסיף: "אבל אנחנו רק בתחילת הדרך, יש לא מעט אתגרים, לא מעט משימות, יש תחנות משטרה שצריך לשקם, יש משמר לאומי שצריך לכוון, יש כיתות כוננות שצריך לשמר , וקשר עם האזרחים ובתוך הארגון עצמו – שחייבים לטפל בו. יש צורך לטפל באלימות בחברה הערבית, ובעוד לא מעט משימות והכל בתבונה, קור רוח, יצירתיות ותעוזה. לתוך כל החלל הזה אתה דני לוי נכנס, ואני סבור שאתה האיש הנכון במקום הנכון״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רב-ניצב דני לוי: "כניסתי לתפקיד המפקח הכללי ה-20 של משטרת ישראל, מלווה בתחושת אחריות עמוקה וגאווה גדולה לעמוד בראש הארגון, המופקד על אכיפת החוק במדינת ישראל, שמירה על הסדר הציבורי, והבטחת שלומם וביטחונם של אזרחי המדינה. משטרת ישראל בראשותי, תפעל לחיזוק המשילות והריבונות במדינת ישראל, תיאבק בכל מי שינסה לפגוע ולערער את שלטון החוק ותדאג לאכוף את החוק על כל אזרח, בצורה שיוויונית, תוך הקפדה על מקצועיות, נחישות, יושרה ושירות לציבור."

לוי הוסיף: "אפעל לחיזוק והעצמת תחנות המשטרה, המהוות לבנות היסוד בארגון ואפעל לשפר את תנאי עבודתם ורווחתם של שוטרי משטרת ישראל. אנו ניצבים מול אתגרים רבים ומורכבים, אולם הנני סמוך ובטוח שבזכותכם, נוכל לכל משימה ולכל אתגר."

רב-ניצב דני לוי, נשוי לרחל ואב לנועם, עומר ויניב. מתגורר בזיכרון יעקב, בעל תואר ראשון ושני. לוי שירת בחיל התותחנים, התגייס למשטרה בשנת 1985 ושימש כקצין סיור, מודיעין ובילוש בתחנות יפו ובת-ים במחוז תל אביב. לאורך השנים מילא שורה של תפקידים בכירים, וביניהם מפקד תחנת תל אביב דרום, קצין אג״מ מרחב יפתח, מפקד תחנת לב ת"א, קצין מבצעים מחוז ת״א, מפקד מרחב יפתח במחוז ת"א, מפקד מרחב ירקון במחוז ת״א, סגן מפקד מחוז ירושלים, ובתפקידו האחרון מפקד מחוז חוף.

רב ניצב דני לוי - מפכ"ל המשטרה
צילום: דוברות המשרד לביטחון פנים והמשטרה
רב ניצב דני לוי - מפכ"ל המשטרה
צילום: דוברות המשרד לביטחון פנים והמשטרה
רב ניצב דני לוי - מפכ"ל המשטרה
צילום: דוברות המשרד לביטחון פנים והמשטרה
רב ניצב דני לוי - מפכ"ל המשטרה
צילום: דוברות המשרד לביטחון פנים והמשטרה

Back to top button