מבזקיםצבא וביטחון

ראש עיריית אריאל: פיגוע הדריסה מוכיח שצריך לסגור את ציר סלפית

ראש עיריית אריאל, יאיר שטבון, שלקח חלק במרדף אחרי המחבלים שניסו לבצע פיגוע דריסה בסמוך לצומת אריאל אמר: "האירוע הזה, יחד עם הבקשה של הצבא מכוחות הביטחון של העיר לסגור את ציר סלפית מתחילת האירוע, מוכיחים שוב את הדחיפות בסגירת הציר לאלתר על מנת לשמור על ביטחון תושבינו. אני קורא לאלוף הפיקוד להפסיק את התפיסה השגויה של "מרקם חיים" ולדאוג קודם כל לביטחון התושבים באריאל ובאזור בכלל."

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, אמר: "בירכתי בשם תושבי השומרון ובשם כל עם ישראל את מח"ט אפרים, אל"מ נתנאל שמכה היקר ואת הלוחמים שהגיבו כראוי. כך צריך להסתיים פיגוע, בחתירה למגע בירי על מנת לפגוע. אני קורא לממשלה ללמוד מהחיילים חתירה למגע, ללמוד מהחיילים חתירה לניצחון בכל דרך בלי להתחשב במה יגידו מעבר לים."

עוד אמר דגן: "הגיע הזמן שהממשלה והפיקוד המרכזי בצה"ל יסגרו את המחסומים הביטחוניים גם ליד אריאל, גם במקומות האחרים ביהודה ושומרון כדי לצמצם את היכולת לצאת לפגע ולברוח כמעט באין מפריע, כדי לצמצם את הצורך להסתמך על ניסים ולהורות לצהל לצאת לפעילות צבאית אפקטיבית נמרצת יומיומית כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית, הגורם שמממן, מסית ומשלח הכי הרבה טרור ביהודה ושומרון זו הרשות הפלסטינית יותר מהחמאס."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דגן הוסיף: "צריך להגדיר את הטרור של המחבל בחליפה אבו מאזן, כדבר מרכזי שצהל צריך להתעסק בו כדי למנוע פיגועים. אנחנו לא יכולים לבנות רק על ניסים, אנחנו נמשיך בהתיישבות לבנות, לצמוח להיות חלק מצה"ל חלק ממדינת ישראל ומתוך זה אנחנו ננצח".

שני פצועים קל בניסיון פיגוע דריסה בסמוך לאריאל, המחבלים נוטרלו

פיגוע דריסה ליד אריאל
צילום: דוברות זק"א

Back to top button