מבזקיםצבא וביטחון

אלוף מילוא: אנו נוקטים בכל הצעדים כדי לפתוח את שנת הלימודים בצפון

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, קיים אתמול (ראשון), מפגש היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים התשפ״ה עם מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד״ר אורנה שמחון, פרויקטור הצפון, אלוף (מיל׳) אליעזר מרום, נציגי משרד החינוך ומפקדים נוספים.

במהלך המפגש שוחחו על תמונת המצב המבצעית בגזרת הצפון והיערכות לפתיחת שנת הלימודים ביישובי הצפון, לנוכח האתגרים הניצבים בפני התושבים. במסגרת ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים, פיקוד העורף שם דגש על מתן התרעה מלאה במוסדות החינוך, חיזוק הביטחון וההגנה במרחב, צמצום פערי המיגון הקיימים והפצת חומרי הסברה ייעודיים.

אלוף רפי מילוא: "אנחנו בעיצומה של תקופה מורכבת, מזדהים עם הקושי והחשש של תושבי הצפון. בשיתוף פעולה הדוק עם משרד החינוך, אנו נוקטים בכל הצעדים על מנת למלא את חובתנו ולייצר מעטפת ביטחונית מיטבית שתאפשר לילדי הצפון לפתוח את שנת הלימודים באחד בספטמבר, יחד עם כל ילדי מדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנהלת מחוז הצפון, ד"ר אורנה שמחון: "אני מודה לאלוף פיקוד העורף ולפיקוד הצפון על עבודה יסודית ורצינית שנעשית בתיאום מלא עם המחוז והרשויות, ועל מעטפת ההגנה המרחבית גם במסלולי הנסיעה. שיתוף הפעולה מאפשר לנו לעמוד במשימה של פתיחת שנת הלימודים ב-1/9 באופן שייתן מעטפת והגנה לתלמידים במוסדות החינוך ובנתיבי ההסעות".

מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך- אלוף פיקוד העורף
צילום: דובר צה"ל
מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך- אלוף פיקוד העורף
צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

  1. שלום, סליחה על תקשורת כזו איתך. רק עכשיו ראיתי את הפרופיל שלך וחשבתי שאולי תתאים לי. בקיצור, אני סובל ממחלה קשה שהובילה למותי, סרטן הגרון, ויש לי סכום של 475,000 יורו שהייתי רוצה לתת לאדם בביטחון וביושר מוחלטים, כי "היא עייפה". בעלי השפיע עלי מאוד לפני 5 שנים ולא יכולתי להתחתן עד היום, לא היו לי ילדים. אני רוצה לתרום את התרומה הזו לפני שאמות ואז לבלות כל היום במחשבה שאין לי את המחלה הזו שאין לי. יש תרופה, אבל כדור ההרגעה מצרפת לא רוצה לדעת אחר כך אם הוא יוכל להשתמש במתנה הזו. האם תרצו לקבל את המתנה הזו?
    צור איתי קשר בוואטסאפ בטלפון +229 95392744 כדי לברר כיצד להשתמש בו.

Back to top button