מבזקיםמשפטי/פלילי

מזעזע: סחר בתכנים פדופילים של קטינים ופעוטות- נעצר חשוד בן 19

לפני מספר חודשים פתחו חוקרי מפלג הונאה ופשיעה מקוונת של היחידה המרכזית במחוז ירושלים בחקירה סמויה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על ניהול קבוצות ברשת החברתית "טלגרם", בהן התבצע סחר בסרטונים אינטימיים של נשים. במסגרת החקירה הסמויה חשפו חוקרי הסייבר את זהות החשוד – תושב ירושלים, בן 19.

בתאריך ה- 14.8.2024 הפכה החקירה לגלויה, עת נעצר החשוד על ידי בלשי ימ"ר ירושלים. החשוד הובא לחקירה במפלג הונאה ומעצרו הוארך עד לתאריך 28.8.24. לאחר מעצרו של החשוד, גילו חוקרי המשטרה כי בקבוצות שניהל התבצע גם סחר בחומרים פדופילים של מאות קטינים ואף פעוטות וזאת במקביל להפצת חומרים אינטימיים של נשים וקטינות.

על פי החשד, ניהל החשוד מספר קבוצות במרשתת, שבהן הפיץ, תמורת תשלום, חומרי תועבה רבים. המשטרה הצליחה לאתר עשרות נשים ישראליות שנפלו קרבן לעבירה, לאחר שהחומרים האינטימיים שלהן הופצו ברשת ללא הסכמתן על ידי החשוד. במסגרת החקירה אותר חשוד נוסף, תושב מרכז הארץ בשנות ה-40 לחייו, שרכש אלפי קבצים עם תוכן פדופילי, לרבות תיעוד של יחסי מין עם פעוטות, ושילם בעבורם אלפי שקלים. אמש (ראשון) נעצר גם חשוד זה על ידי בלשי ימ"ר ירושלים והועבר לחקירה ביחידת ההונאה. דיון בעניינו, צפוי מחר בבית המשפט. חקירת המשטרה נמשכת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רס"מ ניסים אוחנא, ר' צוות חקירה ביחידת הונאה של מחוז ירושלים ציין: ״מדובר במקרה חמור של פגיעה בפרטיות וביזוי מיני, שבמסגרתו הופצו חומרים פדופילים של ילדים ופעוטות וכן חומרים אינטימיים של נערות ונשים ישראליות, הצעירה שבהן בת 13 בלבד. גילינו שבקבוצות הופצו חומרים בהיקפים עצומים ולכל דורש. בימים אלה, היחידה פועלת על מנת לאתר קורבנות נוספים. במקביל, היחידה פועלת גם על מנת לאתר את הצרכנים של החומרים הללו ורק אתמול עצרנו חשוד נוסף שרכש חומרי תועבה רבים. לצד המשך ההליך הפלילי, חשוב להדגיש את החשיבות שבדיווח למשטרה אודות מקרים מהסוג הזה, הן מצד הקורבנות והן מצד גולשים שנחשפו אליהם ברשת האינטרנט. אנו ממליצים שלא לשלוח ולא לשתף סרטונים ותמונות אינטימיים ברשת, גם עם מכרים או חברים, במקרים רבים חומרים אלו הודלפו והופצו באופן נרחב".

מחשב - סייבר - אינטרנט - האקר - אישה
אילוסטרציה. Image by DCStudio on Freepik

Back to top button