מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ"ל בצפון: "אנחנו נחושים לחסל לחיזבאללה עוד ועוד מפקדים"

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים היום (שני) ביקור בפיקוד הצפון עם יושב ראש המטות המשולבים, הגנרל בראון, במסגרת ביקורו של הגנרל בצה״ל. במהלך ביקורו אמר הרמטכ"ל: ״סיימתי כעת ביקור עם יושב ראש המטות המשולבים של צבא ארצות הברית בפיקוד הצפון. אנחנו מחזקים את שיתוף הפעולה המבצעי מול האתגרים והאיומים במזרח התיכון. ישראל חזקה ומגנה על עצמה בעצמה, ובכל זאת תמיד טוב שיש לצדנו בת ברית חזקה, שחולקת אתנו ערכים ואינטרסים משותפים. לפני כחודש חיסלנו את המפקד הצבאי הבכיר ביותר בחיזבאללה, פואד שוכר מוחסן, אחרי שחיזבאללה הרג 12 ילדים במג׳דל שמס".

ברמטכ"ל מוסיף: "אתמול בפעולה ייזומה מקדימה, מנענו מחיזבאללה ניסיון נוסף לפגוע באזרחי מדינת ישראל – בצפון ובמרכז. רובן המוחלט של המטרות שהשמדנו אתמול היו מכוונות לצפון הארץ. אנחנו נחושים מאוד להמשיך ולפגוע בחיזבאללה, לחסל עוד ועוד מפקדים, ולשלול לו נכסים ויכולות – אנחנו לא עוצרים. לחיזבאללה יש עוד יכולות והמלאכה עדיין לא הושלמה. המשימה שלנו היא ברורה – להשיב את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון, וצה״ל פועל לשם כך מסביב לשעון".

הרמטכ"ל מסכם: "אנחנו נחושים להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון מהר ככל שניתן! צה"ל פועל בכל הזירות בנחישות רבה ובמקצועיות להגנת אזרחי ישראל״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הרמטכ"ל הרצי הלוי - בסיס חיל אוויר תל נוף
ארכיון. צילום: דובר צה"ל

Back to top button