מבזקיםמשפטי/פלילי

תמונת חשוד בעבירות מין בקטין הותרה לפרסום כדי לאתר קורבנות נוספים

בית המשפט התיר היום (שני) לפרסם את פרטיו של החשוד איתן לשם דימנט, בן 42 תושב ירושלים, זאת לאחר שמעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט תחת צו איסור פרסום. במסגרת חקירה המתנהלת נגדו בתחנת בית שמש שבמחוז ירושלים, נעצר החשוד בתאריך ה- 14.8.2024 בעקבות תלונה שהתקבלה מקורבן קטין, בחשד שבוצעו כלפיו עבירות מין חמורות על ידי אדם במסיבה שבה נכח. על פי החשד, שהו הקורבן והחשוד במסיבה סמוך לבית שמש, ובשלב מסוים הסיע החשוד את הקורבן אל ביתו וסיפק לו על פי החשד עוגייה שהכילה "סם אונס" בדרך כלשהי. בהמשך לכך, ביצע כלפיו את המיוחס לו ולאחר מכן השיבו אל מתחם המסיבה.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת בית שמש בחשד לעבירות של מעשה סדום, חטיפה, כליאת שווא ועוד. כמו כן, במסגרת חקירת המשטרה, נמצאו בביתו של החשוד מחשבים ובהם קבצי מדיה וסרטונים המעלים חשד למעשים מיניים שביצע החשוד בצעירים נוספים כשהם מחוסרי הכרה. כאמור, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט תחת צו איסור פרסום, אותו ביקש סנגורו. אמש התיר בימ"ש, במהלך דיון הארכת מעצרו עד לתאריך 29.8, לפרסם את פרטיו אך עיכב את ביצוע ההחלטה עד היום, לטובת דיון ערר שנדחה בשעות האחרונות.

בשל הצורך החקירתי וחשש כי ישנם קרבנות נוספים, מבקשת המשטרה כי במידה ובידיעת הציבור מידע על קורבנות נוספים שנפגעו על ידי החשוד, יש לפנות אל אחת מתחנות המשטרה או למוקד 100. מהמשטרה נמסר: "נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וברגישות הנדרשת, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד במעשים חמורים אלו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חשוד בביצוע עבירות מין
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button