מבזקיםמשפטי/פלילי

שני תושבי ירושלים נעצרו בפרשת פריצה, גניבה ונהיגה ללא רישיון

בימים אלו השלימו חוקרי תחנת לב הבירה שבמחוז ירושלים את מלאכת חקירתם של שני נאשמים, תושבי אזור המרכז בשנות ה-20 לחייהם, בעבירות רכוש רבות שהתרחשו לאחרונה בעיר ירושלים. על פי ממצאי חקירתם ועובדות כתב האישום שהוגש היום (שני) על ידי יחידת תביעות מחוז ירושלים, בתאריך 24.7 לפנות בוקר, הגיעו שני הנאשמים אל מלון במרכז העיר ושוטטו בין הקומות עד שבשלב מסוים, ירדו לקומת החניון. שם, תצפת אחד הנאשמים לכל עבר על מנת לוודא כי אין אנשים נוספים, זאת בזמן ששותפו פרץ לרכבו של עובד המלון שחנה במקום. מתוך הרכב נגנבו כסף מזומן בסך כ-1,000 ש"ח, משקפי שמש ואוזניות יקרות. מיד לאחר מעשיהם, עזבו השניים את המקום, ובעקבות תלונה שהוגשה, החלו חוקרי לב הבירה בפעולות חקירתיות לאיתורם של השניים.

למחרת היום בשעות הבוקר, הגיע אחד הנאשמים אל הוסטל במרכז העיר, שם החל לתור בין הקומות אחר חדרים פתוחים. בקומה 2, הצליח הנאשם להיכנס לתוך חדר שבאותה העת הדייר שהתאכסן בו, שהה במקלחת. ממקום זה גנב הנאשם את ארנקו של הדייר, ארנק שהכיל כרטיס חיוב עמו הגיע הנאשם אל מספר בתי עסק וביצע 5 עסקות שונות בפועל בסכום מצטבר של 110 ש"ח. בנוסף לכך, ניסה לבצע עוד 11 עסקות שלא צלחו, בסכום מצטבר של 856 ש"ח.

בתאריך 28.7 בשעת לילה, הגיע אחד הנאשמים אל בניין הפעמון במרכז העיר, טיפס מעל גדר המקום והגיע עד לדלת הכניסה. על מנת לפתוח את דלת זאת, ניער את הדלת בחוזקה והסב לה נזק, עד שנפתחה. לאחר זמן קצר, הגיע גם שותפו הנאשם השני למקום והמתין מחוץ לבניין. בהמשך, ניגש הנאשם אל עמדת התשלום המוצבת בכניסה לשירותים, וביצע ניסיונות לפרוץ את המכונה, תלש אותה ממקומה אך לא הצליח לפרוץ אותה ולהשיג לידיו את הכסף שבתוכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתאריך 17.8 לפנות בוקר, נעצר על ידי השוטרים רכב ובו שני הנאשמים עת שבו ממעלה אדומים, כאשר אחד הנאשמים נוהג ברכב. פרט לכך שהשניים נדרשו לחקירה בשל מעשים אלו המתוארים, בדיקת השוטרים העלתה כי הנאשם שנהג ברכב, כלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

בימים האחרונים השלימו חוקרי תחנת לב הבירה את פעולות החקירה הנדרשות בגין מעשיהם אלו של הנאשמים. לאחר שכאמור גובשה תשתית ראייתית כנגדם, הגישה אתמול (שני) יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגד השניים בגין עבירות של פריצה לרכב, גניבה, התפרצות למקום מגורים, שימוש ברכיב חיוני באמצעי תשלום במטרה להונות, החזקת מכשירי פריצה, נהיגה ללא רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח. לצד כתב אישום זה ביקשה התביעה המשטרתית להורות על מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים שהחלו.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button