חדשות הארץמבזקים

הרצוג שוחח עם פרחאן קאדי: "פתאום אני שומע עברית מחוץ לדלת"

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח כעת (שלישי) עם החטוף קאיד פרחאן אלקאדי, תושב רהט שנחטף בשבעה באוקטובר וחולץ היום על ידי כוחות הביטחון מהשבי בעזה. קאיד פרחאן מטופל כעת במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה. נשיא המדינה פתח בהתרגשות ואמר: ״שלום פרחאן היקר, איזה מרגש זה לשמוע את קולך! אח שלנו שחזר הביתה. אח שלנו שחזר!״.

פרחאן הודה לנשיא והשיב: ״אני מודה למדינת ישראל, לצבא, שהגיע. אנשים סובלים שם. תעשו הכל כדי להחזיר את האנשים הביתה. 24 שעות צריך לעבוד, לא לישון כדי שיחזרו, אנשים ממש סובלים, אתה לא יכול לתאר. פתאום אני שומע מחוץ לדלת מישהו מדבר בעברית, אני לא האמנתי, לא האמנתי. אני מודה לך מאוד. זה בזכות הצבא שלנו, הם עושים עבודת קודש קודשים, סיכנו את החיים שלהם. תודה רבה כבוד הנשיא״.

הנשיא השיב: ״אתה עברת גיהנום שם, אני מבין, זה קשה. הכי חשוב זה להחזיר את כולם. ברוך השם שחזרת, עכשיו אתה רואה את כל המשפחה הגדולה שלך. אנחנו מאוד מאוד גאים בצבא, בשב״כ, כל הכוחות שלקחו חלק במבצע המדהים הזה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״יש עוד כל כך הרבה אחים ואחיות שנמצאים שם, שאת כולם שם אנחנו רוצים בבית, כל עם ישראל איתנו. كل الدولة, כל המדינה. ברוך הבא אח יקר, בריאות טובה״, אמר לסיום.

Back to top button