מבזקיםצבא וביטחון

הרצוג בחמ״ל השב״כ: ״בלעדיכם אני לא יודע איך היינו חיים״

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום (שלישי) בחמ״ל המבצעים המיוחדים של שירות הביטחון הכללי יחד עם ראש השב״כ, סגנו ובכירים נוספים. הנשיא הודה לראש השירות ואנשי הארגון ואמר: ״תודה רבה לך על האירוח היום, תיאמנו את הביקור הזה לפני כמה שבועות, כשביקשתי לראות איך אתם עובדים בחדר המבצעים שלכם, זה היה מאוד מרשים. אני מאוד מודה לך רונן, ללוחמות, ללוחמים, למפקדים שלכם״.

״התמזל מזלנו וזה קרה בדיוק ביום ששוחרר פרחאן, חטוף, אזרח ישראל מהפזורה הבדואית. התרגשתי מאוד לשמוע שיש לו 11 ילדים ולראות את פרטי המבצע שעשיתם עם צה״ל. זאת הזדמנות להודות צה״ל, לרמטכ״ל ולכל החיילים והמפקדים ולך רונן, ולכל הלוחמים שלך, על עבודה יוצאת מן הכלל שאתם עושה במשך חודשים ארוכים״, הוסיף הרצוג.

עוד אמר: ״אני רוצה לומר תודה לשירות הביטחון הכללי. בלי השב״כ אני לא יודע איך היינו חיים. מידי יום, השב״כ מציל מאות אזרחים מפיגועים ופעולות תופת נוראיות שהאויב מנסה לפגוע בנו בצורות שונות, בצפון, בדרום, ביהודה ושומרון, במקומות רבים בכל העולם״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״נותרו לנו עוד 108 מחויבויות כאלה, להביא אותם הביתה כמה שיותר מהר בפעולות שונות, וכמובן בכל דרך שיכולה להחזיר אותם הביתה במהרה. אז תודה רבה לכם, על הנחישות, על התעוזה, על ההשקעה, על העובדה שהלוחמים של השב״כ לא רואים יום, לא רואים לילה, לא משפחה. תודה ללוחמות, תודה ללוחמים, תודה על המבצעים ותודה על ההישגים״, סיכם נשיא המדינה.

רונן בר - יצחק הרצוג
צילום: דוברות שב״כ
רונן בר - יצחק הרצוג
צילום: דוברות שב״כ
צילום: דוברות שב״כ

Back to top button