מבזקיםפוליטי / מדיני

משפחות חטופים ושבים לרגב: לשקול בשנית את קיום הטקס לציון ה-7.10

בימים האחרונים, כ-100 שבים, בני משפחות החטופים ובני משפחות השבים מהשבי, חתמו על מכתב הדורש מהשרה מירי רגב, הממונה על הטקס לציון שנה לטבח ה-07.10, שלא לעשות שימוש כלשהו בתמונותיהם של קרובי משפחתם וכן שלא ייחשפו פרטים כלשהם אודותיהם.

בנוסף, ביקשו החותמים לשקול בשנית את קיומו של הטקס וניהולו על ידי הממשלה, שעליה להביא, כאמור, בראש ובראשונה, לסיומו של האירוע ולהחזרת החטופים כולם – החיים לשיקום והנרצחים והחללים לקבורה ראויה בארצם.

במכתב לשרה נאמר: משפחות החטופים עוקבות אחר הפרסומים, ההצהרות וההודעות בקשר לקיומו של טקס לציון שנה לטבח ה- .7.10 . אנו מצויים בעיצומה של מלחמה, חריגה בממדיה, שתחילתה במחדל הגדול ביותר שאירע מאז הקמת מדינת ישראל, אשר במסגרתו נחטפו 251 אנשים חיים וגופות, ו נכון למועד כתיבת שורות אלו – 108 חטופים עדיין נמצאים בשבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לא ייתכן, כי בתקופה זו, שבה משאבי המדינה אמורים להיות מושקעים בהשבת 108 החטופים וכן בהגנה על יישובי העוטף והצפון, בדאגה למפונים הרבים ולכלל האזרחים הנפגעים, מושקעים המשאבים בהפקתו של טקס, שמנוהל על- ידי הגורמים שהם אלו אשר במחדליהם הובילו למצב המצער בו אנו מצויים ומתוך כך לשבר תהומי באמון הציבור.

שרת התרבות והספורט מירי רגב
ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button