מבזקיםמשפטי/פלילי

פרצו ל-8 כלי רכב – כתב אישום נגד חוליית פורצי רכבים בבאר שבע

משטרת תחנת באר שבע פתחה בחקירה ב-10 באוגוסט, בעקבות דיווח על מספר פריצות לכלי רכב ברחוב נחל ערוגות בשכונת הפארק בעיר, במהלכן ניפצו הפורצים את השמשות שך שבעה כלי רכב שחנו במקום וגנבו מתוכם רכוש, שכלל בין היתר, כרטיסי אשראי מסמכים שונים ורכוש נוסף.

עם קבלת הדיווח אודות האירועים הנחה מפקד המרחב- תנ"צ אפי שימן לבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת לאתר את מבצעי העבירה ולמצות עימם את הדין תוך השקעת כלל המשאבים והאמצעים הקיימים. בתוך כך, פעלו חוקרי ובלשי תחנת באר שבע במטרה להתחקות אחר זהות הפורצים ולאסוף ראיות מפלילות נגדם ולבצע את מעצרם.

בפעילות סמויה וממוקדת הצליחו החוקרים לזהות רכב חשוד בתנועה בתוך העיר באר שבע בחשד כי הוא מוביל את חוליית הפורצים לבצע פרצה נוספת בעיר וביצעו את מעצרו. בחיפוש ברכב נתפסו כלי פריצה ורכוש החשוד כגנוב ועצרו שני חשודים תושבי פזורת אלעאסם שבנגב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת החקירה עלה כי שני החשודים קשרו קשר לפרוץ למספר כלי רכב בעיר באר שבע, כשהם רעולי פנים, כשבמקרה נוסף פרצו לכלי רכב ברחוב עין גדי בעיר, גנבו מתוכו כרטיס אשראי וכסף במזומן וביצעו עסקאות חיוב באמצעות הכרטיס שגנבו. מעצרם של החשודים, בגילאי 18 ו-23, הוארך מעת לעת ע"י בית משפט השלום בבאר שבע, ובסיומה של החקירה וגיבוש תשתית ראייתית לכאורית נגדם, הגישה שלוחת תביעות מרחב הנגב כתב אישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים.

מפקד תחנת באר שבע, נצ"מ שלומי דראי: "עם קבלת הדיווח אודות האירוע פעלו שוטרי התחנה באופן ממוקד במטרה לאתר את מבצעי העבירה. התקדמות החקירה ואיסוף ראיות מפלילות בתוך פרק זמן קצר של שלושה ימים הובילה אותנו להתחקות אחר חוליית פורצים מיומנת ששמה לה למטרה לבצע עבירות רכוש, ולבצע את מעצרם. בסיומה של החקירה הוגש נגדם כתב אישום בכל העבירות שיוחסו להם."

עוד הוסיף נצ"מ דראי: "אנו פועלים על פי תכנית עבודה סדורה בהתאם למדיניות של מפקד המחוז והמרחב שמובילה להישגים מרשימים בהורדת הפשיעה בעיר, ולראייה מתחילת השנה ישנה ירידה של כ 40% בעבירות התפרצות לרכב לצד עלייה בהגשת כתבי אישום. המשמעות היא שאנחנו מצליחים לצמצם את הפשיעה באזור על ידי מעצרים איכותיים שמובילים לכתבי אישום והרחקה ממושכת של עבריינים תחת סורג ובריח ובכך לחזק את תחושת הביטחון בעיר."

פורץ רכבים - אזיקים - מעצר
צילום: דוברות המשטרה
פורץ רכבים - אזיקים - מעצר
צילום: דוברות המשטרה
פריצת רכבים - אביזרי פריצה - כלים לפריצת רכבים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button