מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: זה לא התפקיד שלנו לדאוג למאמץ ההומניטרי האזרחי בעזה

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, בתגובה למינוי ראש המאמץ ההומניטרי-אזרחי ברצועת עזה: ״זה לא התפקיד שלנו לדאוג למאמץ ההומניטרי האזרחי בעזה, מול אלו שרצחו וחטפו באכזריות את בנינו ובנותינו. מערכת הביטחון תקועה בשישה באוקטובר, וממשיכה באותה המדיניות של הגשת הלחי השניה, באישור הממשלה."

ליברמן הוסיף: " הסדר היחידי שצריך להיות מול עזה: להפסיק את כל העברת הסיוע ההומניטרי, ציוד, דלק, חשמל ומים והשארת חופש פעולה מבצעי לצה״ל על מנת למנוע התעצמות צבאית מחודשת.״

גם ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) התייחסה לסוגיה: "טעות חמורה של מקבלי ההחלטות! שר הביטחון והרמטכ"ל ממשיכים בתפיסה השגויה של הקונספציה שהובילה אותנו לשבעה באוקטובר. הם לא הפנימו שהמהלך הנכון לעשות הוא לנתק את כל הסיוע והיחסים עם עזה ועכשיו למרבה הזעזוע מגיע השיא, הם ממציאים תפקיד חדש שירכז את המאמץ ההומניטרי-אזרחי ברצועה במקום שהעולם ייקח עליהם אחריות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מלינובסקי הוסיפה: "שלא נדבר על 108 חטופים שנמצאים בתנאים מזעזעים ולא מקבלים שום סיוע הומניטרי. מדיניות של השמדה עצמית."

מדובר צה"ל נמסר הבוקר (רביעי) כי בדיון איוש שהתקיים אתמול, בראשות הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ובאישור שר הביטחון, יואב גלנט, מונה אלוף-משנה אלעד גורן לראש המאמץ ההומניטרי-אזרחי ברצועת עזה ביחידת מתפ״ש (מתאם פעולות הממשלה בשטחים) ויועלה לדרגת תת-אלוף.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו - ח״כ אביגדור ליברמן - כלכליסט (ללא קרדיט)
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן

Back to top button