חדשות הארץמבזקים

חנוך דאום לרגב: להפריד שעות שידור ולמנוע התנגשות של טקס מול טקס

חנוך דאום, מנחה טקס הזיכרון הלאומי של משפחות השבעה באוקטובר, פרסם פוסט בפייסבוק לפני זמן קצר (רביעי), במטרה, לדבריו, "להרגיע את הרוחות": "הטקס הלאומי, טקס המשפחות קורם עור וגידים. מאות רבות של משפחות שכולות הצטרפו, כך גם קהילות וכל אומני ישראל. יש צורך בערב כזה. צורך אמיתי. המשפחות השכולות זקוקות לו. משפחות החטופים. זה ערב שיהיה ללא פוליטיקאים ובשיח מאחד של ישראלים מימין ומשמאל."

"אבל בעיני זה לא צריך לבוא על חשבון שום אירוע אחר. אני פונה לממשלת ישראל (אחרי שלצערי הרב השרה רגב לא השיבה בחיוב לבקשת הנשיא), בהושטת יד ובהצעה למען האחדות: הואיל והאירוע שלכם מוקלט, בואו נדאג שהשעות יהיו נפרדות, כך לא תהיה התנגשות וזה לא חלילה יהיה טקס מול טקס. הואיל והטקס המתוכנן של רגב הוא ללא קהל, נדמה לי שכולם מבינים שמגיע למשפחות ולקהילות ולעם בישראל גם ערב זיכרון גדול, שבו יוכלו גם הם להגיע ולהשתתף ולהיות חלק."

דאום מוסיף: "המדינה כמדינה תציין את השביעי לאוקטובר באירוע המוקלט (באופן אישי גם אני אצפה בטקס הזה מתוך כבוד לממלכה), ולאחר מכן למשפחות ולישראלים יהיה ערב נוסף ומרגש בנוכחות קהל. ערב שבו עשרות אלפים ישבו יחד ויבכו וישירו ויזכרו ביחד. בעיני זה בהחלט יכול להתיישב ביחד. ובאהבת חינם ננצח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חנוך דאום
חנוך דאום צילום: פייסבוק

Back to top button