חדשות הארץמבזקיםספורט

הסכם כלכלי חדש בין הטוטו והליגות – ליגת העל תיקרא "ליגת WINNER"

דירקטוריון מנהלת הליגות אישר היום (רביעי) הסכם הכלכלי שהוא מכנה "חסר תקדים" בין הטוטו לליגות המקצועניות בסכום שיא של כ-40 מיליון ש"ח לעונת 24-25. ההסכם כולל בתוכו חסות חדשה ולפיה: ליגת העל תיקרא מעתה ליגת WINNER. ההסכם הכלכלי החדש ימשיך לכלול גם שורה של שיתופי פעולה בתחומי הקהילה, הרווחה וקידום מטרות חברתיות וקהילתיות שונות בקרב אוכולוסיות ובני נוער בסיכון.

שבתאי צור, יו"ר הטוטו: "הטוטו גאה להיות נותן החסות הראשית לליגת העל בכדורגל – ליגת ווינר, מפעל הספורט הפופולארי ביותר בישראל. אפשר בהחלט לומר שעכשיו, עם החסות לגביע הטוטו, ולגביע המדינה ווינר, הושלם שיתוף הפעולה המלא בין הטוטו לבין הכדורגל הישראלי."

צור הוסיף: "אני רוצה להודות לשר הספורט, לראשי המנהלת וההתאחדות לכדורגל על שיתוף הפעולה שהביא להבנות בנוגע להסכם. אני כולי תקווה כי הדירקטוריון החדש של הטוטו יוכל בקרוב להתכנס על מנת לאשר גם כן את ההסכם, וכן שתקציב המועצה יאושר על פי חוק, וכך נוכל להוציא את ההסכם לפועל ב-3 העונות הקרובות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאיר ברדוגו, מנכ"ל הטוטו: "זהו יום חשוב לכדורגל הישראלי. החזרת החסות הראשית של הטוטו לליגת העל בכדורגל, היתה אחת המטרות החשובות שהציב לעצמו הטוטו בשנים האחרונות מהטעם שהיא מבטאת באופן הטוב ביותר את החיבור ההדוק והטבעי שקיים לאורך השנים בין הטוטו לספורט הישראלי בכלל והכדורגל בפרט."

ברדוגו הוסיף: "אני גאה שהצלחנו לא רק לעמוד ביעד, אלא גם להגיע להבנות ביחס להסכם מסחרי חדשני יוצא דופן בספורט הישראלי שכולל לא רק מרכיבים של שיווק, פרסום ותפעול, אלא גם היבטים חשובים בייחוד בימים אלה של קידום מטרות חברתיות ותרומה לקהילה. אני שמח מאוד שההסכם ימשיך את שיתוף הפעולה של הטוטו עם הכדורגל ישראל גם במפעלים האחרים- גביע המדינה וגביע הטוטו. אין לי ספק שהמרוויח העיקרי מההסכם הוא קהל אוהדי הכדורגל בישראל".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "אני שמח ששוב הגענו להסכם כלכלי שמראה את כוחו של הכדורגל המקצועני בישראל. אחרי שורה של חברות מסחריות מובילות במשק אנחנו ממשיכים עם עוד מותג על. בהזדמנות זאת ברצוני להודות לשותפנו בשנתיים האחרונות בנק ONE ZERO על הסכם מוצלח."

כלפון הוסיף: "ברצוני להודות לראשי הטוטו ששוב בחרו להעניק אמון בכדורגל הישראלי והבינו שזה הענף המוביל בספורט במדינה. אני בטוח שסכומי השיא שיגיעו לכדורגל שלנו יקדמו את הענף לגבהים חדשים".

ניקולס לב מנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל: אני רוצה להודות למנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו על שותפות ארוכת שנים עם מנהלת הליגות אשר מגיעה בהסכם זה לשיא חדש בהיקף הכספי שלה, בחשיפה בשווי של עשרות מליוני ש"ח למותג WINNER ובפעילות קהילתית משותפת אשר תבוא לידי ביטוי באימוץ כפרי נוער על ידי קבוצות הכדורגל המקצועניות. להסכם יש משמעות מיוחדת בימים אלה שאינם ימים רגילים ולכן סיכמנו עם הטוטו כי הקריאה להחזרת החטופים תלווה את משחקי ליגת Winner."

משחק כדורגל - דרבי - תל אביב - אצטדיון בלומפילד - הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button