מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד 3 תושבי הצפון בחשד לייבוא סמים במעל מיליון ש"ח

הבוקר (רביעי) הוגש כתב אישום כנגד שלושה תושבי הצפון, בחשד למעורבות בפרשיית ייבוא סמים מגרמניה בשווי מוערך של למעלה ממיליון ש"ח. בשבועות האחרונים החלה ביחידה המרכזית של מחוז צפון, חקירה סמויה בשיתוף יחידת הסמים של המכס, שעניינה יבוא סם מסוג קטמין מגרמניה לארץ באמצעות חבילה המכילה מספר ק"ג של חומר החשוד כסם.

החקירה נפתחה בעקבות פעילות של יחידת הסמים של המכס לאיתור הברחות סמים באמצעות חבילות. במהלך החקירה הסמויה הופעלו אמצעים טכנולוגים לצד פעילות מבצעית אחר מספר חשודים תושבי הצפון בחשד לייבוא הסם במטרה לרכוש ולהפיץ את הסמים בישראל. עם הפיכת החקירה לגלויה נעצרו שלושה חשודים תושבי חדרה, מגדל העמק וקריית אתא, בחשד לעבירות של ייבוא סם וקשירת קשר לביצוע פשע.

מחומר החקירה עלה כי לאחר הגעת החבילה למגדל העמק, התקשר אחד הנאשמים בזהות בדויה לחברת המשלוחים וביקש לשנות את יעודה לתל אביב, שם בזמן מסירת החבילה נעצר חשוד נוסף על ידי הבלשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, בסיום חקירתם ביחידה המרכזית של מחוז צפון הוגש הבוקר כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, כנגד שלושת הנאשמים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בעבירות של ייבוא סם מסוכן, החזקת סם מסוכן וסיוע לעסקה.

חבילה עם סמים - קטמין - ייבוא סמים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button