מבזקיםצבא וביטחון

נשקו האישי של נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל הוענק לבתו, לוחמת מג"ב

היום (רביעי), מפקד החטיבה הטקטית הדרומית במג"ב, נצ"מ אלי אבוטבול יחד עם רמ"ד אמל"ח במשטרה, סנ"צ מאיר נידם ומפקדי החטיבה, העניק לליאל בוזוקשוילי יחד עם בני משפחתה, את נשקו האישי של אביה של ליאל, נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל. יצחק ז"ל נפל ב-7.10 עת שנלחם למול מחבלים במתקפת הטרור.

בשעותיו האחרונות לחם בגבורה כתף אל כתף יחד עם ביתו, ליאל, לוחמת במשמר הגבול, והיום מציינת המשפחה 11 חודשים לפטירתו. על נשקו האישי, נחרט המשפט: "גם כי אלך בגיא צלמות לא אירע רע כי אתה עמדי" ומעת,ה ליאל תישא את נשקו עליה כנשקה האישי.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק שוחח עם ליאל ואמר לה: "הבוקר, באופן סימבולי יחד עם ציון 11 חודשים לנפילתו של אביך הגיבור הוענק לך נשקו האישי. אני גאה בך על הלוחמת שאת, על האומץ והעוצמות האישיות. שאי את הנשק בגאון – את ממשיכת דרכו של אביך. משפחת משמר הגבול תעטוף אותך ואת משפחתך לעד, אנחנו פה בשבילך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד החטיבה הטקטית הדרומית במג"ב, נצ"מ אלי אבוטבול אמר לליאל במעמד הענקת הנשק: "אני מתרגש מאוד להעניק לך את האקדח של אביך, נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל. שמעתי את סיפור הגבורה שלכם יחד, איך באותו הבוקר לחמתם כתף לכתף, אב ובת, לוחם ולוחמת. איך הצלתם יחד חיים, חתרתם למגע ללא פחד במתקפה הנוראה שפקדה את עם ישראל."

אבוטבול הוסיף: "כמפקד שלך, אני יכול להעיד שאבא שלך הקנה לך את הערכים והתכונות של לוחמת ומפקדת, אני גאה מאוד שאת לוחמת בחטיבה הטקטית הדרומית המוקמת בימים אלו כחטיבת המשמר הלאומי. זה לא מובן מאליו שגם אחרי הכל, את ממשיכה להילחם ולפעול לצד שאר הלוחמים בחטיבה. את ממשיכה את דרכו של אביך, ואני בטוח שהוא גאה בך מאוד."

עוד הוא אמר: "שאי את הנשק של אביך איתך, מעתה הוא יהיה נשקך האישי, אבא ישמור עלייך ויהיה איתך בכל פעילות מבצעית שאליה תצאי, כחלק מהמשימות הרבות שאת עושה במטרה להגן על עם ישראל."

רס"ל ליאל בוזוקשוילי, לוחמת מג"ב אמרה: "אני רוצה לומר לכם תודה רבה, למשפט שחרוט על הנשק יש היום שתי משמעויות, אבא היה אומר אותו כל הזמן. היום, אחרי מה שקרה, המשפט מקבל משמעות כפולה וזה מאוד מרגש אותי ומשמח אותי."

ליאל הוסיפה: "אני רוצה להודות למח"ט, מהרגע שהתייצבתי ביחידה הרגשתי שיש לי למי לפנות, שיש קשב מסגל פיקוד היחידה. אני גאה לשרת ביחידה הזו. אבא ביקש ממני ב-6.10, יום לפני מה שקרה, להמשיך להילחם ולהמשיך לשרת את המדינה ואני מרגישה שיש לי מחויבות כלוחמת לצוואה הלא כתובה של אבא."

נשקו האישי של נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל - ליאל בוזוקשוילי
צילום: דוברות המשטרה
נשקו האישי של נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל - אקדח
צילום: דוברות המשטרה
נשקו האישי של נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל - ליאל בוזוקשוילי
צילום: דוברות המשטרה
נשקו האישי של נצ"מ יצחק בוזוקשוילי ז"ל - ליאל בוזוקשוילי
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button