מבזקיםמשפטי/פלילי

״הטריד עוברים ושבים ותקף באלימות שוטרים״: תושב בית שמש נעצר

ביום ראשון (25.8) בשעות הערב המאוחרות, התקבל דיווח למוקד 100 של משטרת ישראל בירושלים על אדם שכפי הנראה בגילופין, מטריד עוברי אורח בעיר בית שמש ומפר בכך את הסדר הציבורי. שוטרי תחנת בית שמש ויחידת השיטור העירוני בעיר, הוזעקו למקום ואיתרו את החשוד, בן 26 מבית שמש, לגביו התקבל הדיווח כשהוא מתנדנד בהליכתו, מטריד עובר אורח הנראה קטין, וברשותו מספר בקבוקי אלכוהול.

בכפוף לחוק האלכוהול, ביקשו השוטרים להשמיד את תכולתם של בקבוקים אלו. על אף שבכוונתם היתה לשלוח אותו לדרכו לאחר מכן, סירב החשוד להיענות להוראת השוטרים, סירב למסור את בקבוק האלכוהול לידיהם, סירב למסור את פרטיו ואף מסר פרטיו של אדם אחר.

בעקבות כך, דרשו השוטרים לבצע את מעצרו ובשלב זה תקף החשוד את השוטר בפלג גופו העליון ובשל כך, נזקק השוטר לטיפול רפואי. גם לאחר מעצרו והעברתו אל תחנת המשטרה, המשיך החשוד לנקוט באלימות תוך שתקף שוטרים נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של החשוד הוארך למחרת היום בבית משפט במספר ימים לטובת מיצוי החקירה בגין עבירות של תקיפת שוטר והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. היום, הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים, ומעצרו הוארך לשם כך עד יום שישי.

מעצר
צילום: דוברות המשטרה
מעצר
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button