מבזקיםמשפטי/פלילי

על רקע לאומני: בן 15 השליך בקבוקי תבערה לעבר בתים במזרח ירושלים

ונעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים. עם סיום פעולות החקירה בעניינו, הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים. בתוך כך, עצרו היום השוטרים חשוד נוסף לחקירה.

בתחילת החודש בשעות הערב, התקבל במחוז ירושלים במשטרה דיווח על מספר חשודים שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר בתי מגורים במזרח העיר ירושלים. כתוצאה מכך, נגרם נזק קל למבנה אך ללא נפגעים בנפש. מיד עם קבלת הדיווח, הגיעו למקום כוחות משטרה מתחנת שלם וזיהוי פלילי במחוז ירושלים ולוחמי מג״ב ירושלים, שהחלו בסריקות, איסוף ממצאים וראיות מהזירה ובפעולות חקירה ראשוניות. בעקבות המקרה, נפתחה חקירה בתחנת שלם.

במסגרת חקירה זאת, חשפו השוטרים את זהותו של החשוד המעורב במעשה, תושב מזרח ירושלים בן 15. הוא נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. מחקירת המקרה עלה, כי החשוד ביצע את המעשה על רקע לאומני, בין היתר, זאת לאחר שהבחין בסממנים יהודים על המבנים ואף סיפר לשוטרים כי ידע שמדובר בבית של יהודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם סיום חקירתו בתחנת שלם, גובשה נגד החשוד תשתית ראייתית לביצוע המעשה. לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט, בימים האחרונים הוגשה נגדו הצהרת תובע וצפוי כתב אישום בימים הקרובים, תוך שמעצרו הוארך עד ליום שישי. בתוך כך, נמשכו מאמציהם של חוקרי המשטרה בתחנת שלם לאיתור מעורבים נוספים. היום (רביעי) עצרו שוטרי תחנת שלם חשוד נוסף במעורבות במעשה, אף הוא תושב מזרח העיר בן 15, והחקירה בעניינו נמשכת.

נזק - בקבוק תבערה - מזרח ירושלים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button