מבזקים

נתניהו ללוחמי גולני בגבול הצפון: ״מתקפת המנע – לא סוף פסוק״

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (רביעי) ביקור בגבול הצפון. בפתח הביקור, הגיע ראש הממשלה לפיקוד הצפון, שם קיבל סקירה מבצעית ממפקד הפיקוד, אלוף אורי גורדין, על הפגיעה המשמעותית בחיזבאללה כחלק ממתקפת המנע להסרת האיום נגד ארגון הטרור, שבוצעה בלילה בין שבת לראשון. לאחר מכן, ראש הממשלה ביקר בקיבוץ בגליל העליון יחד עם מפקד הפיקוד ומאו״ג 91 תא״ל שי קלפר, וקיים שיח עם מפקדים ולוחמים מגדוד 13 של גולני ועם נציגי כיתת הכוננות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אני פה בגבול לבנון עם אלוף פיקוד צפון, המפקדים ועם החיילים שלנו, שעושים עבודה נהדרת. אנחנו סיכלנו לפני ימים אחדים מתקפת פתע של חיזבאללה על מדינת ישראל. השמדנו אלפי רקטות קצרות-טווח, שהיו מכוונות לגליל ולגולן. ואני חוזר ואומר – אלפי רקטות״.

״אנחנו סיכלנו את כל הכטב"מים שכוונו למדינת ישראל, לגליל ולמרכז, והם הושמדו וסוכלו. זו הצלחה גדולה, אבל אני לא אומר לכם שזה מספיק. להיפך, אמרתי אמת פשוטה – זה לא סוף פסוק. מתי יהיה סוף פסוק? רק כשנוכל להחזיר את הביטחון ואת התושבים לבתיהם בבטחה. זו לא אמירה, זו לא סיסמה – זה יעד לאומי ראשון במעלה. אנחנו מחויבים להשיג אותו – ואנחנו גם נשיג אותו, בעזרתכם וגם בעזרת השם. תודה לכם״, הוסיף נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לראש הממשלה התלוו ראש הסגל, צחי ברוורמן; מזכירו הצבאי, אלוף רומן גופמן; ודובר ראש הממשלה, ד״ר עומר דוסטרי.

צילום: מעיין טואף / לע״מ
צילום: מעיין טואף / לע״מ
צילום: מעיין טואף / לע״מ
נתניהו - ביבי - גבול הצפון
צילום: מעיין טואף / לע״מ
צילום: איתי בית-און/ לע״מ

Back to top button