למען הקהילהמבזקים

עירנותו של קצין המבצעים מנעה אירוע שעשוי היה לגרום לנפגעים רבים

קלוד ג'ובראן, המשרת כקצין מבצעים באגף האכיפה של עיריית חיפה, זכה הבוקר (חמישי) בטקס מרגש, לקבלת תעודת כבוד והערכה מסגן מפקד מחוז חוף במשטרת ישראל, תת-ניצב דוד בואני וממפקד תחנת חיפה, סנ"צ אייל שחר.

האירוע בו הפגין ג'ובראן עירנות, נחישות ותושייה רבה, אשר הודות להן זכה לקבל את התעודה, אירע בחודש שעבר, כאשר בעת שהיה בדרכו בחזרה הביתה בשעת לילה, הבחין לפתע בקטנוע, בעל לוחית הזיהוי המכוסה בקרטון, באופן כזה שלא ניתן לזהותה. בעודו מבקש מהשוטר לעצור את הניידת, הבחין ג'ובראן, כי נהג הקטנוע נכנס לבית עסק ברחוב שדרות הציונות. ג'ובראן יצא מהניידת והחל ללכת בעקבות רוכב הקטנוע. משהבחין רוכב הקטנוע בג'ובראן, ניסה לברוח ולהימלט, אולם ג'ובראן הצליח ללכוד אותו והחזיק בו עד להגעת שוטר הניידת.

בבדיקה ראשונית מסר החשוד, כי מצא את הקטנוע ברחוב. בשלב זה החל השוטר לבצע חיפוש בקטנוע וכאשר הרים את המושב, הבחינו השניים במטען המחובר לחוטי חשמל. השוטר הזעיק למקום חבלן משטרתי, אשר הגיע בתוך מספר דקות. בבדיקה שביצע החבלן, עלה כי מדובר במטען במשקל של ק"ג חומר נפץ, המוכן להפעלה. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בטקס הענקת התעודה, שנערך בבניין מטה המשטרה בחיפה, שיבחו סגן מפקד המחוז, מפקד התחנה ומנהל אגף האכיפה בעיריית חיפה את עירנות השוטר וקצין המבצעים ג'ובראן, אשר הצליחו למנוע במעשיהם אירוע חמור, אשר היה עלול להביא לנפגעים רבים. כמו כן ציינו השלושה, כי הפעילות המשותפת בין משטרת ישראל לבין עיריית חיפה הוכיחה פעם נוספת את חשיבותה ואת נחיצותה למיגור תופעת העבריינות ולשמירה על ביטחונם של תושבי העיר.

מפקד תחנת חיפה, סנ"צ אייל שחר, סגן מפקד המחוז, תנ"צ דוד בואני וקצין המבצעים של עיריית חיפה, קלוד ג'ובראן.
מימין לשמאל: מפקד תחנת חיפה סנ"צ אייל שחר, סגן מפקד המחוז תנ"צ דוד בואני וקצין המבצעים של עיריית חיפה, קלוד ג'ובראן. צילום: דוברות עיריית חיפה

Back to top button