מבזקיםפוליטי / מדיני

מטה המאבק חופשי בארצנו: "חוזרים לקפלן להפגנות נגד ההפיכה המשטרית"

מטה המאבק חופשי בארצנו הוגיע הערב (חמישי) על חזרת ההפגנות נגד ההפיכה המשטרית בקפלן: "לא ניתן לרוטמן ולוין להחזיר את ההפיכה המשטרית בדלת האחורית"

מטה המאבק "חופשי בארצנו" מודיע כי ההפגנה המרכזית שתתקיים במוצאי שבת הקרוב בצומת קפלן בתל אביב תוקדש למאבק נגד הניסיונות להחזיר את ההפיכה המשטרית לסדר היום הציבורי. זאת בעקבות הצעותיו האחרונות של שר המשפטים יריב לוין בנוגע למינוי נשיא בית המשפט העליון ושופטים נוספים.

מטה המאבק מדגיש כי בעוד מדינת ישראל עדיין מתמודדת עם השלכות הטבח הנורא של השביעי באוקטובר, אותם אנשים שהובילו את המדינה בשנה שקדמה לאסון, במקום להתבייש ולערוך חשבון נפש, מנסים להחזיר את תוכניותיהם לפגיעה במערכת המשפט ובדמוקרטיה הישראלית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד כתבו, "אנו קוראים לציבור הרחב להגיע להפגנה ולהביע את התנגדותו הנחרצת לכל ניסיון לקדם מהלכים שיפגעו בעצמאות מערכת המשפט", נמסר ממטה המאבק. "הציבור בישראל כבר הוכיח בעבר שהוא לא ייתן יד לפגיעה בדמוקרטיה, ואנו בטוחים שהוא יעשה זאת שוב".

ערן שוורץ, מנכ"ל מטה המאבק "חופשי בארצנו": "הניסיון להחזיר את ההפיכה המשטרית בדלת האחורית, תוך ניצול המצב הביטחוני המורכב, הוא חמור ומסוכן. אנחנו קוראים לכל אזרחי ישראל להתעורר ולהבין את גודל הסכנה. נצא לרחובות בהמונינו כדי להבהיר לממשלה שהעם לא שכח ולא סלח על הובלת המדינה לאסון, ובוודאי לא יסכים לתת יד להמשך הפגיעה בדמוקרטיה הישראלית".

מחאה בקפלן
צילום אילוסטרציה. צילום: איתי ארבל

Back to top button