חדשות הארץמבזקים

שר הביטחון גלנט בדיון חשיבה להרחבת מטרות המלחמה: ״המשימה בחזית הצפון עוד לפנינו"

שר הביטחון יואב גלנט, סיים לפני מספר דקות דיון חשיבה אסטרטגי יחד עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי ובכירי מערכת הביטחון.

במוקד, נידון הצורך בהרחבת מטרות המלחמה עבור השבת תושבי הצפון לביתם לאחר שינוי המצב הביטחוני, תוך שימור המחויבות המוחלטת של ישראל לפירוק החמאס והשבת החטופים.

שר הביטחון גלנט אמר בפתח הדיון: ״ב-11 החודשים האחרונים הותקפנו מ-7 גזרות שונות ופעלנו כנגד הגזרות האלה, בעזה הוכרעו רוב החטיבות והגדודים של החמאס, חוסל ראש הזרוע הצבאית מוחמד דף ושורה ארוכה של מחבלים״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גלנט המשיך, ״ההישג הצבאי שצה"ל השיג ברצועת עזה מאפשר את חזרת רוב התושבים לבתיהם בעוטף עזה, איפשר את התנאים להחזרתם של חלק גדול מהחטופים, ויוצר את התנאים על מנת להחזיר חלק גדול מהחטופים הנוספים״.

עוד אמר, ״בעת הזאת אנחנו גם נמצאים במלחמה כנגד כוחות נוספים, אנחנו לוחמים כנגד איראן, כנגד חיזבאללה וכנגד החות'ים. לפני חודש צה"ל חיסל את רמטכ"ל חיזבאללה – מוחסיין, בתחילת השבוע צה"ל הסיר איום של מתקפה כבדה כנגד תושבי הצפון והמרכז״.

לבסוף סיכם, ״אבל המשימה שלנו בחזית הצפונית היא ברורה – להשיב בביטחון את תושבי הצפון אל בתיהם. כדי לעמוד במטרה הזאת אנחנו נדרשים להרחיב את מטרות המלחמה, ולכלול את החזרת תושבי הצפון אל בתיהם בביטחון. המהלך הזה לא יפחית את המחויבות המוחלטת שלנו לחיסול החמאס ולהשבת החטופים. את ההצעה הזאת, אחרי שנגבש אותה כאן, נביא בפני ראש הממשלה ובפני הקבינט".

גלנט בדיון על הרחבת מטרות המלחמה
צילום: שירה קינן

Back to top button