הודעות דוברותמבזקים

עיריית ירושלים בחרה: אריק וירצבורגר ישמש כראש מינהל החינוך העירוני החדש

ערב פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, מודיעה עיריית ירושלים על מינויו של אריק וירצבורגר לתפקיד ראש מינהל החינוך העירוני החדש. וירצבורגר, איש חינוך ואיש ירושלים מילא מגוון תפקידים במערכת החינוך הירושלמית, כשבין היתר, הקים וניהל את בית ספר תיכון לבנים "אור תורה סטון" ברמות וכיהן כראש תחום מורים ומנחה פדגוגי למנהלי בתי ספר ברשת אמי"ת. ב-14 השנים האחרונות כיהן וירצבורגר כסמנכ"ל חינוך ביד יצחק בן צבי.

וירצבורגר הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, תואר שני בהיסטוריה של עם ישראל ותואר ראשון בחינוך. וירצבורגר שירת כקצין שיריון ובתפקידו האחרון שימש כקצין מבצעים אוגדתי.

וירצבורגר ייכנס לתפקידו כראש מינהל החינוך העירוני ירושלים, מערכת החינוך הגדולה בארץ, ויחליף את ראש המינהל היוצא יואב (זימי) זימרן. עיריית ירושלים מודה לזימרן על פעולותיו הרבות, שתרמו לביצור מעמדה של ירושלים כבירת החינוך של ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, אני מברך את אריק עם כניסתו לתפקיד וסומך עליו שימשיך להוביל בהצלחה את חינוך דור ההמשך של עיר הבירה. מינהל החינוך הוא שיכתיב את עתידה של ירושלים ואני בטוח שהבחירה באריק תצעיד את ילדי הבירה קדימה, לעבר עידן חדש ומשגשג. בהצלחה לכולנו."

עוד אמר, "אני מבקש להודות לזימי שפורש אחרי קדנציה מאתגרת ומוצלחת. זימי, עברנו יחד כברת דרך משמעותית ובכל צומת קבלת החלטות בלטו הלהט והמחויבות שלך לחינוכם של ילדי ירושלים. ביום זה, רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, אני והירושלמים מודים לך על כתיבת פרק חינוכי משמעותי בסיפורה של העיר."

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה: "אני מברכת את אריק לבחירתו לראש מינהל החינוך של העיר ירושלים. מדובר בתפקיד משמעותי וחשוב מאין כמותו. אני מודה לזימי, ראש מנח"י היוצא, על תרומתו הרבה למערכת החינוך הירושלמית ועל עבודתנו המשותפת יחד. אני משוכנעת כי אריק ינהל את מינהל החינוך ביד רמה, כפי שהיטיב לעשות בתפקידיו הקודמים וייתן מענה לכלל המגזרים בעיר."

אריק וירצבורגר, ראש מינהל החינוך הנכנס: "אני מודה לעיריית ירושלים ולעומד בראשה, משה ליאון, וסגניתו חגית משה, על האמון הרב ועל הזכות הגדולה להוביל את מערכת החינוך הגדולה, המורכבת, המאתגרת והמובילה במדינה. נמשיך לטפח ולהוביל את חינוך ילדי ירושלים לפסגות חדשות ולאופקים רחוקים. בהתרגשות גדולה ובחרדת קודש, אני נכנס לתפקיד שכולו שליחות ושאליו התכוננתי כל חיי. נעשה ונצליח"

עיריית ירושלים בחרה: אריק וירצבורגר ישמש כראש מינהל החינוך העירוני
צילום: דוברות עיריית ירושלים

Back to top button