מבזקיםפוליטי / מדיני

לוקאס מנדל: תושבי יו"ש משלמים מחיר גבוה להגנה על הציוויליזציה

בחודש האחרון ראש מועצת שומרון יוסי דגן הקים בפרלמנט האירופי את קבוצת העבודה המשותפת למען יהודה ושומרון, שאליה הצטרפו כבר 15 חברי פרלמנט אירופי בהם: ג'ורג'יאנה תאודורסקו, אדריאן-ג'ורג' אקסיניה, אלנה דונאצן, ריצ'רד צ'ארניצקי לשעבר סגן נשיא הפרלמנט האירופי, קריסטיאן תרש – סגן יו"ר ועדת המעקב אחרי התקציב, ודייגו סוליאר.

לאחר מרתון פגישות נוסף שקיים השבוע ראש מועצת שומרון בפרלמנטים באירופה, הצטרפו 5 חברי פרלמנט אירופי נוספים לקבוצת העבודה בהם חברי הפרלמנט האירופי לופטקה ריינהולד (Lopatka Reinhold), לוקאס מנדל ותומאס דויטש יור מפלגת השלטון ההונגרי בפרלמנט האירופי. (פידס – fidesz), כי יצטרפו לקבוצת העבודה למען יהודה ושומרון.

חבר הפרלמנט האירופי לוקאס מנדל מאוסטריה, אמר ליוסי דגן אחרי פגישתם בוינה: "אני עומד לצד ישראל בזמנים קשים אלו, כפי שרבים באירופה עומדים לצדה. ישראל לא רק נלחמת באויבים שהם גם אויבי הציוויליזציה האירופית – האסלאם הפוליטי והטרור, אלא גם שותפה כלכלית חזקה, שותפה מובילה בתחומי האקדמיה, המחקר, והחדשנות, והיא הדמוקרטיה היחידה המבוססת על שלטון החוק במזרח התיכון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנדל הוסיף: "שמעתי שתושבי אזור השומרון ויהודה משלמים מחיר גבוה על הפעולות המתמשכות להגנת הציוויליזציה, להגנת ישראל, ולהגנת המדינה היהודית היחידה על פני כדור הארץ. אני מעריך זאת מאוד."

יוסי דגן אמר: "אנחנו לא נשב בשקט ונראה על המסכים איך בעולם כולו תוקפים את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון מאיימים בחרמות ובסנקציות ללא כל סיבה מוצדקת, וכנגד כל צו מוסרי. זאת בזמן שתושבי יהודה ושומרון סובלים מהתקפות טרור בלתי פוסקות מהרשות הפלסטינית אך ורק משום שהם יהודים וישראלים.

דגן הוסיף: "הקמת קבוצת העבודה למען יהודה ושומרון היא חלק חשוב מאוד במלחמה הזאת. אנחנו בטוחים שיחד נצליח לפעול למען האינטרסים של ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, שהם למעשה האינטרסים של העולם המערבי כולו, כנגד הטרור האיסלאמי הרצחני ומלחמת השקרים והדלגיטימציה שמתנהלת כנגד כל מה שמוסרי ונכון בעולם המערבי כולו. אני מודה לחברי הפרלמנט האירופי הנוספים שהצטרפו ואנחנו נבנה יחד תוכנית שתאפשר לנו להילחם בסנקציות ובקריאות לחרם."

לוקאס מנדל חבר הפרלמנט האירופי - יוסי דגן
צילום: מועצה אזורית שומרון

Back to top button