מבזקיםמשפטי/פלילי

בפעם השניה תוך יומיים: סוכל ניסיון גניבת קרוואן במחוז ירושלים

בפעם השניה בתוך ימים ספורים, סיכלו בלשי תחנות המשטרה בית שמש והראל במחוז ירושלים, את גניבתו של קרוואן השייך לתושב יישוב סמוך לאשדוד, בעת שעשו דרכם לכיוון יו"ש. החשודים, תושבי העיירה בידו בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו על ידי הבלשים.

לפנות בוקר (שישי) נערכו בלשי תחנות המשטרה ממרחב ציון לסיכול פעילות עבריינית בתחום הרכוש באזור בית שמש והסביבה. במהלך פעילותם, נודע לכוחות המשטרה על פעילות עבריינית בתחום גניבת כלי רכב על ידי החשודים, שנעים ברכב מזדה חשוד שעליו מותקנות לוחיות רישוי של רכב דהייטסו, זאת במטרה להכשיל את איתורם ואת זיהויים, בכביש 4 לכיוון צפון.

בפעילות מהירה, החלו בלשי המשטרה לצמצם מרחק לכיוונו של הרכב החשוד והבחינו לאחר מעקב אחריו צפונה, כי הרכב פונה במחלף מורשה לכביש 5 חוצ"ש, לכיוון כללי מזרח. בהתאם לכך, בוצעה האטת תנועה באזור עד עצירתו של הרכב בשל "פקק תמים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה ולאחר שניתן האות, קפצו בלשי המשטרה מרכביהם וביצעו את מעצרם של שני החשודים שישבו ברכב המזויף, תוך שנאלצו להשתמש בכוח שכלל ניפוץ חלון רכבם של החשודים, על מנת לפתוח את דלתות הרכב ולהשלים את מעצרם. בחיפוש ברכב, איתרו בלשי בית שמש והראל כלי פריצה רבים שעל פי החשד שימשו את אותם חשודים במעשיהם, חלקם שייך לקראוון עצמו, אליו פרצו קודם לגניבתו בכדי להשיגם.

החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש ובמסגרתה תיבחן מעורבותם במקרים דומים שהתרחשו בגזרת העיר ירושלים וסביבתה. במהלך היום השניים יובאו בפני בימ"ש לטובת הארכת מעצרם.

רק ביום רביעי האחרון לפנות בוקר, עצרו בתום מרדף קצר בלשי תחנת לב הבירה ממרחב ציון, חשוד פלסטיני שב"ח תושב יו"ש בשנות ה-20 לחייו, בגניבת קרוואן בשכונת רמת שלמה שבצפון העיר ירושלים. באותו הלילה, עסקו הבלשים בפעילות יזומה באותה שכונה ובסמוך לה, בפעילות סיכול ומניעה של עבירות רכוש, איתור מעורבים בהם ומעצרם.

כך במהלך פעילות זאת, הבחינו ברכב אליו מחובר קרוואן וביקשו מנהגו לעצור לבדיקה בשל חשד שהתעורר אך זה ניסה להימלט, ללא הועיל והוא נעצר. אז התברר כי ברכב כלי פריצה שסייעו בידו לבצע את מעשיו הפליליים, וכי מדובר בקראוואן שנגנב דקות קודם לכך מתושב השכונה שעודכן על כך מפי השוטרים.

אביזרי פריצה - פריצה לרכבים
צילום: דוברות המשטרה
גניבת קרוואן - קרוואן נגרר על ידי רכב
צילום: דוברות המשטרה
גניבת קרוואן - קרוואן נגרר על ידי רכב
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button