חדשות הארץמבזקים

התאושש מאירוע לבבי חמור ובא להודות לפרמדיק שהציל את חייו

לפני מספר ימים, חש אברהם, תושב נתניה בשנות ה-30 לחייו, כאבים חזקים באזור החזה. הוא חייג למוקד איחוד הצלה שהזניק מיד מספר כוננים לאירוע. הפרמדיק אוריאל יפעי שהיה קרוב מאד למקום הגיע תוך שניות בודדות. הפרמדיק זיהה מיד שמדובר במצב חירום על רקע לבבי והעניק לאברהם טיפול ראשוני מציל חיים.

צוות האמבולנס של איחוד הצלה הגיע למקום, ופינה אותו לבית החולים לצינטור דחוף שם התייצב מצבו. לאחר שהתאושש, אברהם שוב פגש את אוריאל הפרמדיק במחלקת טיפול נמרץ. אך הפעם, בתפקיד אח בבית החולים לניאדו, שם הוא עובד באופן קבוע.

בסוף השבוע, אברהם בא לבקר את את אוריאל, שהיה במהלך הדרכת קורס חובשים בכירים של איחוד הצלה. ״הצלת לי את החיים, אם לא היית מזהה את הבעיה בזמן, מטפל בי במסירות ומפנה אותי במהירות לבית החולים. ייתכן ולא הייתי כאן כדי להודות לך", אמר אברהם והוסיף: "תודה על הליווי והתמיכה בבית החולים, אין לי מילים איך להודות לך.״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אוריאל : ״להיות פרמדיק באיחוד הצלה זה אומר לחיות שיגרת חיים שתמיד יכולה להפתיע אותך. וכאח בבית חולים, על אחת כמה וכמה. מחמם את הלב ומחזק מאד לראות את נקודות האור המחייכות אלינו ונותנות לנו כח להמשיך בשגרת הצלת החיים הזו."

פרמדיק שהציל חיים - מפגש עם האדם שהציל
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button