חדשות הארץמבזקים

עינב צנגאוקר: ״ביבי החליט לקבור את החטופים בהריסות הפוליטיקה שלו״

עינב צנגאוקר, אמו של מתן החטוף בעזה נאמה הערב (שבת) בהפגנה להשבת החטופים בבגין. ״נתניהו רוצח את החטופים!!! הוא החליט לדון אותם למוות!״, אמרה עינב והוסיפה: ״הוא החליט לוותר עליהם, הוא החליט לקבור אותם בהריסות הפוליטיקה שלו. הוא מבצע פשע בעמו. ידיו מגואלות בדמם של החטופים שנרצחים בשבי״.

עוד הוסיפה אם החטוף: ״למה משפחות של חטופים צריכות לזעוק כבר 11 חודשים בשביל המובן מאליו? בשביל להחזיר הביתה את החטופים?? מתן שלי ושאר החטופים לא יהיו הקורבן שהוא מעלה על המזבח הפוליטי שלו. חברי הקבינט השפוטים של נתניהו ישנים יותר מדי טוב בלילה אם הם מאפשרים לו לטרפד את העסקה בדם קר״.

״אין לכם לב? הוא ייבש לכם כל טיפת רחמים? מי יהיה האמיץ שיקום ויגיד לא עוד. מי מבין חברי הקואליציה יזכר שיש לו לב ויקשיב לזעקתנו? יזיז את נתניהו ממקומו ויאפשר למישהו שמוכן ומסוגל להביא לעסקה? שתציל חיים, תסיים את הכאוס ותחזיר את השפיות, שתמנע הסלמה בצפון, אני רוצה אותך בבית מתן!! אני רוצה לחזור להיות אמא במשרה מלאה, אני רוצה לחזור לנשום ולאכול. ואני לא אוותר עליך מתן, לא אוותר על אף אחד מהחטופים שם, אנחנו נציל אתכם״, אמרה לסיום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מטה המשפחות

Back to top button