מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: החטופים מתים, ילדי הצפון גולים, החברה מתפרקת – צאו להפגין

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ בתגובה על חילוץ גופות החטופים מעזה: ״רצח חטופינו מביא אותנו לעוד בוקר קשה וכואב, ויחד עם כל עם ישראל אני מבקש לחבק את המשפחות שקיבלו את הבשורה הקשה מכל ולחזק את צה״ל וכוחות הביטחון בהמשך עשייתם. מולנו רוצחים מתועבים, בראשם סינוואר, ודינם אחד – מוות. הם שהביאו למותם של חטופינו."

"אך לצערי, שלא כמו לוחמינו שמחרפים את נפשם במאמצי לחימה וחילוץ – יש מי שלא עשו הכל כדי למנוע את המוות הזה. ראש הממשלה נתניהו מהסס, מפחד ומשחק על זמן משיקולים פוליטיים במקום לפעול. משחק שעולה בחיי אדם. ראש הממשלה צריך להגן על החטופים ועל אזרחי ישראל – ולא על הקואליציה שלו הנשלטת על ידי קיצוניים."

"החטופים מתים, ילדי הצפון גולים, והחברה הישראלית מתפרקת. הבוקר הזה תלמידינו יוצאים לבתי הספר, והציבור צריך לצאת לרחוב. הגיעה העת להחליף את ממשלת הכישלון המוחלט. צאו להפגין.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ
יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ

8 תגובות

  1. בני גנץ איש לא ראוי להוביל את צה״ל, את המלחמה ואת המדינה. הוא איש שלקח חלק ניכר בתפיסת עולם של ״צבא קטן״, הוא ריקבון רעיוני שסיכן את חיילי צה״ל והודה בפומבי כי ״סיכן את חיילי גולני בגלל חפים מפשע בעזה״, הוא ריקבון רעיוני שהשתתף בטקס עם משפחות פלסטיניות (אויבי עם ישראל ומדינת ישראל) בכפר עזה.
    עננת מדחת יוסף ז"ל, לוחם צה"ל בן העדה הדרוזית שדימם למוות בקבר יוסף, כמפקד אוגדת איו״ש באותו יום…. על ראשו
    לא מדובר רק במדחת, הופקרו עוד 13 חיילים…..
    עננת בראל שמואלי ז"ל על ראשו….

    ארור האיש וארורה היא דרכו
    תדע כל אם עבריה כי הפקידה בניה בידי גנרלים המעדיפים את חיי האויב על פני חיי בניה.

Back to top button