מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה נתניהו: ״מי שרוצח חטופים – לא רוצה עסקה״

ראש הממשלה בנימין נתניהו שחרר לפני זמן קצר (ראשון), הצהרה לתקשורת. להלן הדברים המלאים: "אנחנו ביום קשה. לב העם כולו נקרע. יחד עם כל אזרחי ישראל, הזדעזעתי עד עמקי נשמתי מהרצח הנורא בדם קר של שישה מחטופינו: כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורב-סמל ראשון אורי דנינו, זיכרונם לברכה. ה' ייקום דמם."

יחד עם העם כולו, רעייתי ואני משתתפים ביגון הכבד של המשפחות. כולנו מתאבלים יחד עימן. אני מבקש להביע הערכה עמוקה לכוחותינו, לחיילי צה״ל ולוחמי השב״כ האמיצים, שמסכנים את חייהם למען השבת בנינו ובנותינו. אני אומר למחבלי החמאס שרצחו את חטופינו ואני אומר למנהיגיהם – דמכם בראשכם. לא ננוח ולא נשקוט. אנחנו נרדוף אתכם, אנחנו נשיג אתכם ואנחנו נבוא אתכם חשבון."

אזרחי ישראל, אנחנו נלחמים בכל החזיתות באויב אכזר שרוצה לרצוח את כולנו."רק הבוקר הוא רצח שלושה שוטרים בחברון. רעייתי ואני שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחותיהם. ראינו את האכזריות הבלתי-נתפסת של רוצחי החמאס בשבעה באוקטובר, וראינו אותה שוב במנהרות מתחת לרפיח. העובדה שחמאס ממשיך לבצע זוועות כמו אלה שביצע בשבעה באוקטובר, מחייבת אותנו לעשות הכל כדי שהוא לא יוכל לבצע את הזוועות הללו שוב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אזרחי ישראל, המאמצים שלנו לשחרר את חטופינו נמשכים כל העת. מאז חודש דצמבר חמאס מסרב לנהל משא-ומתן אמיתי. לפני שלושה חודשים, ב-27 במאי, ישראל הסכימה לעסקת שחרור חטופים בגיבוי מלא של ארצות-הברית. החמאס סרב. גם אחרי שארצות-הברית עדכנה את מתווה העסקה ב-16 באוגוסט – אנחנו הסכמנו, והחמאס שוב סרב."

"בימים אלה, בשעה שישראל מנהלת משא-ומתן אינטנסיבי מול המתווכות במאמץ עליון להגיע לעסקה, החמאס ממשיך לסרב בתוקף לכל הצעה. חמור מכך, באותו זמן ממש הוא רצח שישה מחטופינו. מי שרוצח חטופים – לא רוצה עסקה. אנחנו מצדנו לא נרפה. ממשלת ישראל מחויבת, ואני מחויב באופן אישי, להמשיך לחתור לעסקה שתחזיר את כל חטופינו ותבטיח את ביטחוננו ואת קיומנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו - ישיבת ממשלה
צילום: רועי אברהם / לע״מ

תגובה אחת

  1. תודה ביבי, תהיה חזק!!
    אסור לבחור באופציית ההתאבדות שהחמאס מציע והשמאל מפמפם.

Back to top button