מבזקיםצבא וביטחון

הנרצחים בפיגוע ירי סמוך למעבר תרקומיא, הם שוטרים ממחוז ש"י

הנרצחים בפיגוע ירי בסמוך למעבר תרקומיא הבוקר (ראשון), גבר ואישה בגילי 30 וגבר נוסף בגיל 50, הם שוטרים ממחוז ש"י, כך נמסר על ידי המפכ"ל דני לוי, שהגיע להערכת מצב במקום האירוע.

הפיגוע התרחש סמוך לשעה שבע בבוקר, כאשר מחבלים פתחו באש לעבר רכב בטחון שחלף סמוך למעבר תרקומיא. המחבלים נמלטו מהמקום וכחות הביטחון פתחו במצוד אחריהם.

ממד"א נמסר: "מייד עם קבלת הקריאה על הפיגוע עלינו לאוויר עם המסוק והגענו למנחת סמוך, חברנו לניידות טיפול נמרץ של מד"א שהביאו למנחת 2 גברים במצב אנוש, אחד מהם גבר כבן 30 היה תוך פעולות החייאה ולאחר מאמצים להציל אותו נאלצנו לקבוע את מותו במנחת, גבר כבן 50 שהיה גם הוא במצב אנוש, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו במסוק תוך פעולות החייאה באוויר, שנמשכו עד שהגענו לבית החולים ומסרנו אותו לטיפול הצוות הרפואי ולאחר זמן קצר נקבע מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגון זק"א נמסר: "הבוקר הוזנקו מתנדבי זק״א מחוז ש״י לזירת פיגוע ירי סמוך למעבר תרקומיא. ירי שבוצע ע״י מחבלים לעבר רכב שחלף סמוך למעבר. צוותי מד״א נאלצו לקבוע את מותם של שלושה נפגעים אשר סבלו מפציעות קשות. מתנדבי זק״א מחוז ש״י מטפלים בחרדת קודש בכבוד המת בזירת הפיגוע.״

פיגוע ירי - מעבר תרקומיא
צילום: דוברות זק"א
פיגוע ירי - מעבר תרקומיא
צילום: דוברות זק"א

Back to top button