חדשות הארץמבזקים

קיבוץ בארי: כרמל גת והחטופים היו יכולים וצריכים לחזור בחיים

דוברות קיבוץ בארי פרסם הודעה לזכרה של כרמל גת ז"ל: קיבוץ בארי אבל ושבור לב עם היוודע דבר הירצחה של כרמל גת (40) בשבי חמאס. ליבנו השבור עם משפחת גת.

כרמל גת, יחד עם חמשת החטופים שגופותיהם הוחזרו לישראל, היו יכולים והיו צריכים לחזור הביתה בחיים. לולא הקריבו הממשלה והעומד בראשה את החטופים, לולא היו מתעלמים מזעקות השבר של מדינה שלמה, כלל החטופים היו יכולים להיות היום בבית, מחובקים על ידי משפחותיהם, לא נטמנים באדמה בעוד לוויה, לאחר שהופקרו לגורלם במשך כמעט שנה של סבל.

כל יום שעובר הורג את החברים שלנו, את המשפחות שלנו. חייבים לעשות הכל כדי שכל החטופים יחזרו בהקדם, בעסקה. אין דבר חשוב יותר מזה, חייב להיות גבול להפקרה. כרמל גת נחטפה בשבעה באוקטובר מבית הוריה בקיבוץ בארי, בו גדלה, לאחר שאמה כנרת (68) ז"ל נרצחה ואביה אשל ניצל בנס מתופת המחבלים. במקביל ניסו מחבלים לחטוף את אחיה אלון עם אשתו ירדן ובתם גפן. אלון הצליח להימלט כשבתו בידיו. ירדן נחטפה ושוחררה לאחר 54 ימים בשבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כרמל היתה סטודנטית לתואר שני בריפוי בעיסוק, והייתה אמורה להתחיל את השנה השנייה של התואר באוניברסיטה העברית. פחות משבוע לפני השבת השחורה חזרה כרמל מטיול של חודשיים בהודו, שהייתה לה בית שני. חטופים וחטופות שהוחזקו איתה בשבי מספרים שהיא נהגה ליזום תרגילי יוגה ומדיטציה ובזכותה הצליחו לשמור על צל של שפיות.

קהילת בארי פעלה כל העת בתקווה כי כרמל תשוב מהשבי לחיק משפחתה, ותזכה להתייחד עם זכר אמה. את יום הולדתה ה-40 ציינה כרמל בשבי בחודש מאי.

כרמל גת ז"ל - קיבוץ בארי - נרצחה בשבי בעזה
כרמל גת ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button