מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר: מי שדורש לוותר על ציר פילדלפי, מפקיר את ביטחון ישראל

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר בזירת הפיגוע ביו"ש: ״יום קשה עם בשורות מרות. עם ישראל כולו כואב. ליבנו שותת דם. אנו משגרים תנחומים למשפחות החטופים שנרצחו בעזה, ולמשפחות הנרצחים בפיגוע בתרקומיא. באופו אישי אלה שוטרים גיבורים שאת חלקם הכרתי."

בן גביר טען: "לצערי, אני רואה את האמירות המופרעות משמאל, שמאשימות את ממשלת ישראל ברצח החטופים. שיהיה ברור: ארגון הטרור חמאס, הוא ורק הוא, זה שרצח את החטופים. מי שמטיל את האשמה על ממשלת ישראל – מהדהד את תעמולת החמאס. מי שדורש לשחרר אלפי מחבלים ולתת לחמאס את השליטה על ציר פילדלפי – מפקיר בכוונה תחילה את ביטחון אזרחי ישראל. דם הנרצחים הבאים יהיה על ידיו.⁠"

"הפיגוע הבוקר בתרקומיא שוב הוכיח לצערנו את המשמעויות הקשות של מחבלים שמסתובבים חופשי בשטח. עוד לא סיימנו לספור את כמות הנרצחים ונהרות הדם מעסקת שליט. גם משוחררי העסקה האחרונה חזרו מייד לעסוק בטרור. מאיפה יש אומץ לאדם כלשהוא לדרוש לשחרר אלפי רוצחים?! כל האמירות ש״נדע להתמודד אחר כך״ שוות בדיוק כמו באוסלו, בגירוש מעזה, ובעסקת שליט – הבטחות רהב באויר, ובמציאות – נהרות של דם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בטרור חייבים להילחם בלי דמיונות ובלי קונספציות. בעזה כמו ביו״ש. הרשות הפלסטינית היא רשות טרור – מסיתה לטרור, משלמת משכורות לרוצחי יהודים, השוטרים שלה עוסקים בטרור, וגדודי אל אקצה שייכים לה. מי שסומך עליהם, מסכן את מדינת ישראל."

"הקונספציה לצערי שולטת גם בכבישים, כששר הביטחון גלנט מורה לפתוח חסימות כבישים לפלסטינים, התוצאה היא רצח יהודים. אסור להיות יפי נפש על חשבון חיי אזרחנו – הזכות שלנו לחיות ולא להירצח, גוברת על זכות התנועה שלהם. צריך לסגור את צירי התנועה שאנחנו נוסעים בהם בפני תושבי הרש"פ. מול הטרור אסור למצמץ."

בן גביר הוסיף: "כל כניעה מביאה טרור נוסף. הגשנו חוק עונש מוות למחבלים, ורה״מ מעכב אותו. אני מתכוון להיאבק על כך – הגיע הזמן להעביר את החוק. גם בעזה, המחיר של רצח החטופים צריך להיות היכן שכואב להם – כיבוש עוד שטח והקמת התיישבות יהודית בעזה. אם נמשיך ללכת שולל אחרי השמאל הרופס ונביאי הקונספציה, ה-7.10 הבא הוא רק עניין של זמן״.

המפ",ל דני לוי - - השר בן גביר - זירת פיגוע ירי - מעבר תרקומיא
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button