חדשות הארץמבזקים

בתי הספר של המועצה האזורית שער הנגב נפתחו הבוקר כמתוכנן

המועצה אזורית שער הנגב מסרה כי, "בצל החדשות הקשות מהלילה, בתי הספר של המועצה האזורית שער הנגב נפתחו הבוקר( א) והתלמידים הלומדים נכנסו בהתרגשות לתחילת השנה החדשה. שנת הלימודים נפתחה לאחר חודשים ארוכים של עבודה מאומצת של אגף החינוך יחד עם הנהלות בתי הספר וגורמי המקצוע, בכדי לאפשר לתלמידים מעטפת חינוכית ורגשית בשנה הקרובה."

עוד נמסר: "כמו כן, הותאמו תוכניות הלימודים למציאות המורכבת בה תושבי שער הנגב נמצאים מאז פרוץ המלחמה. את שנת הלימודים שנפתחה היום, החלו כל תלמידים. משפחות חטופים ליוו את הילדים עם כניסתם לבית הספר וחילקו סיכות וצמידים צהובים. הילדים נכנסו לבתי הספר עם חולצות צהובות המסמלות את הדרישה להשבת החטופים."

יוסי קרן, מ״מ ראש המועצה האזורית שער הנגב: ״אני גאה בכל אחד ואחת מכם וזוהי תמונת הניצחון שלנו. כולכם גיבורים שמוכיחים שהחיים ממשיכים למרות הקושי. אנחנו השקענו רבות לקראת השנה הזו ובדרך הזו גם נמשיך, זה הזמן לתמוך האחד בשני, בואו נהיה יחד. שנת הלימודים שנפתחה אינה שלמה עד שכולם שבים לביתם ולכן, הנוכחות של משפחות חטופים איתנו נותנת לנו כוח ועוצמה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סימונה שטיינברכר, אמה של דורון החטופה בעזה: ״אנחנו מאוד מודאגים מהמצב והדאגה עוד יותר התגברה לאחר החדשות הקשות מהלילה. הם יותר מדי זמן שם ויש לשחרר את כולם, הצלת החטופים היא הצלת המדינה. אנחנו זקוקים לכם, הצעירים, אתם הנוער שיתקן את העולם, אתם העתיד של המדינה הקטנה שלנו. קומו איתנו כי אנו זקוקים לכם״.

צילום: מועצה אזורית שער הנגב

Back to top button