חדשות הארץמבזקים

ראש עיריית שדרות: כואב את הכאב הכפול על נפילתו של רס"מ רוני שקורי

עיריית שדרות פרסמה הודעת השתתפות בצערה של משפחת שקורי, תושבי העיר, שאיבדה הבוקר (אשון) את אב המשפחה, רס"מ רוני שקורי, שנורה על ידי מחבלים ונהרג. רוני הוא אביה של רס"מ מור שקורי ז"ל, שוטרת בתחנת שדרות שנפלה ב7 באוקטובר, בקרב על תחנת המשטרה.

ראש העיר, אלון דוידי, אמר הבוקר עם הישמע דבר הבשורה: "יחד עם כל תושבי העיר שדרות ואזרחי ישראל אני משתתף בצער המשפחות וכואב את הכאב הכפול על נפילתו של רס"מ רוני שקורי הי"ד, בבוקר הקשה בפיגוע הדמים בתרקומיא. רוני ז"ל, שכל את ביתו השוטרת מור בשבעה באוקטובר שנפלה בקרבות על תחנת המשטרה בשדרות. אני שולח מחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שלוחמים בגבורה".

עוד אמר דוידי: "מכאן כולנו שולחים תנחומים למשפחות ששת החטופים שגופותיהם הובאו לישראל, לאחר שנרצחו על ידי מפלצות החמאס. אנחנו בעיצומה של מלחמה מול האויבים האכזריים בעזה, אבל הטרור לא פוסק וגם ביו"ש צומחים תאי טרור שאם לא נגדע אותם היום, אנחנו עלולים לקום לבקרים קשים נוספים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוידי הוסיף: "הנהגת הממשלה חייבת לפעול בנחישות ועוצמה מול האויב בדיוק כפי שהיא פועלת בעזה. אסור לנו לחכות לתגובה על פיגוע נוסף שיקרה חלילה, אלא להקדים. חייבים להקדים ולצאת למבצע השמדת הטרור גם ביו"ש, לצד המשך הכרעת החמאס והג'יהאד, החזרת כל החטופים והכרעת החזבאללה".

רוני שקורי ז"ל יובא למנוחות הערב בשעה 18:15 בחלקה הצבאית של בית העלמין בשדרות. עוד נמסר מעיריית שדרות נמסר כי העירייה תמשיך ללוות את בני המשפחה בכאבם הכבד.

רס"ם רוני שקורי ז"ל - נרצח בפיגוע ליד תרקומיא
צילם: דוברות המשטרה

Back to top button