מבזקיםמשפטי/פלילי

המאבק נגד רכבים משופרים: הושמד רכב יוקרה בשווי של מעל 100 אלף ש"ח

בתום הליך משפטי ובהתאם לבקשת משטרת ישראל הושמד רכב משופר בשווי של מעל מאה אלף ש"ח. הפרשה החל ב-3 בפברואר השנה, כאשר במסגרת פעילות אכיפה של שוטרי המחוז הצפוני כנגד רכבים משופרים, אותר בעיר שפרעם רכב מסוג "אאודי A3" המשמיע קולות הנשמעים כקול ירי מאגזוז הרכב.

בבדיקה שביצע סייר בוחן לרכב התברר כי בוצעו בו מספר שינויים משמעותיים וביניהם: -החלפת מנוע. -החלפת מערכות פליטה וקירור. ▪️התקנת מערכת דלק מקבילה המיועדת לרכבי מירוצים. ▪️התקנת מערכת לשליטה על רמת הרעש המופק מהאגזוז. ▪️בוצעה פריצה לתוכנת מחשב הרכב לצורך שינוי הספקי המנוע.

נהג הרכב, תושב טמרה בן 23, התחייב בבית המשפט על החזרת הרכב למצבו המקורי אך אינו עשה כן ונתפס שוב עם הרכב במצבו הקיים עם השינויים, ואף ביצע איתו עבירות תעבורה נוספות. כנגד הנהג הוגש כתב אישום ובסיום התהליך המשפטי הוחלט על ידי בית המשפט על פסילת רישיונו של הנהג למשך 11 חודשים, ריצוי עבודות שירות למשך חודש וכי הרכב יחולט לצורך השמדתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אתמול, יום ראשון, בתום הליך משפטי של מעל שנה, בוצעה גריטה של הרכב בהתאם לבקשת משטרת ישראל. מהמשטרה נמסר כי שינויים מבניים הנעשים בכלי רכב מסכנים הן את נוסעי הרכב והן את משתמשי הדרך.

גריטת רכב יוקרה - רכב משופר
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button