חדשות הארץמבזקים

101 כיסאות צהובים ברחבת עיריית נס ציונה לאות הזדהות עם החטופים

בהמשך להכרזת ההסתדרות על שביתה כללית במשק, בעיריית נס ציונה היום, (שני) לא תתקיים קבלת קהל. עם זאת, בהחלטת ראש העיר – כלל גני הילדים נפתחו הבוקר ליום פעילות מלא. בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים יסתיימו הלימודים בשעה 11:45, צהרוני היסודי הקדימו לבקשת ראש העיר את הפעילות ויחלו לפעול מיד בתום יום הלימודים. תלמידי התיכונים לא החלו את השנה בשל שביתה ארצית של ארגון המורים.

לאות הזדהות עם המאבק להשבת החטופים – ברחבת עיריית נס ציונה הוצבו הבוקר 101 כיסאות צהובים עליהם הכיתוב BRING THEM HOME NOW . ראש העיר שמואל בוקסר, סגני ראש העיר, מנהלים, עובדות ועובדי העירייה עמדו לצד הכיסאות הריקים, בקריאה להשבת החטופים הביתה במהרה, ושרו יחד את שירת התקווה.

ראש העיר שמואל בוקסר כתב בעמוד הפייסבוק שלו אתמול: "בימים קשים אלה, חובה עלינו לעצור ולהתאחד, כעם אחד המתפלל להשבתם הביתה של החטופים. במסגרת שביתת ההסתדרות, בעיריית נס ציונה לא תתקיים ביום ב' קבלת קהל, ככל שהמאבק להשבת החטופים צודק, לצידו עומד הצורך של ילדות וילדים צעירים שרק נכנסו למסגרות – ליציבות. לכן קיבלנו החלטה לקיים את השביתה אבל לא לכלול בה את הילדים. גני הילדים יפעלו כסדרם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כיסאות צהובים - המאבק להשבת החטופים - נס ציונה
צילום: דוברות עיריית נס ציונה
כיסאות צהובים - המאבק להשבת החטופים - נס ציונה
צילום: דוברות עיריית נס ציונה

Back to top button