מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: שני צעירים השיגו פרטי אשראי של קשישים וגנבו מאות אלפי ש"ח

במהלך השבועות האחרונים ניהלה המשטרה חקירה סמויה וחוצה מחוזות, המשותפת ליחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז עם תחנת בני ברק במחוז תל אביב, במרכזה שני חשודים, תושבי הוד השרון ותל אביב בשנות העשרים-שלושים לחייהם, בחשד שהונו באופן שיטתי עשרות קשישים בהיקף של מאות אלפי ₪.

עם התפתחות החקירה, הצליחו החוקרים לרכז תלונות בעלות מאפיינים דומים ולחשוף את שיטת הפעולה וזהות המעורבים. על פי החשד, החשודים נהגו להתקשר לקשישים ולהתחזות לנציגים של חברת תקשורת מוכרת תוך הזדהות בשם כוזב, על מנת להשיג את פרטי האשראי של הקורבנות בטענות כוזבות, כגון: צורך בחידוש/עדכון הוראת קבע או לפתור תקלות במנוי.

כאמור, הנאשמים השיגו באופן זה את פרטי האשראי של הקורבנות ואת הקוד הסודי וניצלו זאת על מנת למשוך כסף מחשבונות הבנק שלהם ולעיתים לבצע רכישות של מוצרים יקרי ערך כגון טלפונים סלולריים, כל זאת בסכום מצטבר של מאות אלפי ₪.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, שוטרי תחנת בני ברק עצרו את הנאשמים לפני כשבועיים ומעצרם הוארך בהתאם לצורכי החקירה המשותפת, כאשר היום, עם סיומה של החקירה, הגישה פרקליטות מחוז ת"א לבית משפט השלום בתל אביב נגדם כתבי אישום, בגין עבירות הונאה בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button