חדשות הארץמבזקים

רנ"ג הדס ברנץ ז"ל שנרצחה בפיגועי סמוך לתרקומיא, הובאה למנוחות

במעמד מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דניאל לוי, מפקד מחוז ש"י ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ ניצב יגאל בן שלום, מ"מ ראש אמ"ש תנ"צ הדס מדמוני, מפקד מרחב יהודה נצ"מ ניסו גואטה, סגל פיקוד מחוז ש"י ומרחב יהודה, קצינים, שוטרים ומוקירי זכרה, נטמנה היום (שני) רנ"ג הדס ברנץ ז"ל.

הדס בת 53 במותה, הותירה אחריה בעל, שלושה ילדים, הורים וחמישה אחים. הדס התגייסה למשטרה בשנת 1996 וביצעה מגוון תפקידי שטח ומטה. בשנת 2015 עברה לתפקידי מודיעין ביחידה לחקירות פשעים יהודה במחוז ש"י. לאחרונה קודמה הדס לדרגת רב נגד לאחר שנבחרה כמצטיינת ארצית על ידי האגף לחקירות ומודיעין.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ דניאל לוי: "משפחת ברנץ היקרה, התכנסנו כאן היום כואבים ודואבים את לכתה של רנ"ג הדס ברנץ זיכרונה לברכה. אתמול נחשפנו שוב למציאות הקשה וכואבת עם מה אנו מתמודדים – פיגוע טרור אכזרי סמוך למחסום תרקומיא בו נרצחו שלושה משוטרינו הגיבורים שהיו בדרכם לעבודתם. פיגוע זה מצטרף לשורה ארוכה של אירועי טרור שהתרחשו לאחרונה, פיגועים אלה לא ירפו את ידינו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני מתחייב כי נמשיך לעשות ככל שביכולתנו על מנת לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל וידנו תשיג את כל מי שינסה לפגוע בשוטרינו ואזרחנו. המציאות הביטחונית המורכבת והקשה הזו מחייבת אותנו לזכור בכל רגע את מחיר ההקרבה הכבד של משטרת ישראל יחד עם כוחות הביטחון האחרים."

לוי הוסיף: "משפחה יקרה, ההורים יוסף ואהובה, בן הזוג אמנון, הילדים רותם, רועי ורעות, אין בכוחן של מילים לתאר את עוצמת הכאב, היום הפכתם לחלק בלתי נפרד ממשפחת משטרת ישראל וחשוב לנו שתדעו שאנחנו כאן בשבילכם. משטרת ישראל מרכינה היום את ראשה עם לכתה של הדס, שוטרי משטרת ישראל ואזרחי מדינת ישראל מצדיעים לך הדס, יהי זכרך ברוך".

מפקד מרחב יהודה, נצ"מ ניסו גואטה: "בשעה 7:00 בבוקר ביום האתמול ארע פיגוע ירי רצחני סמוך למחסום תרקומיא שבוצע על ידי בן עוולה בו איבדנו שלושה מטובי אנשינו – רס"ב רוני שקורי, רפ"ק אריק בן אליהו ורנ"ג הדס ברנס זכרונם לברכה. נפילתם של שוטרינו בעת הזו מהווה חלק בלתי נפרד מתקופת הלחימה המורכבת בה אנו נמצאים. ליבי יוצא אל המשפחות בהזדהות עם כאבן העמוק והפרידה קשה מנשוא. "

"משפחת ברנץ היקרה, אני, כמפקד מרחב יהודה יחד עם כלל קציני ושוטרי מרחב יהודה וכלל שוטרי משטרת ישראל נמצאים כאן היום לצדכם ומרכינים ראש על נפילתה בטרם עת של הדס יקירתנו. את תפקידיה במשטרה עשתה הדס לאורך השנים מתוך מסירות ושליחות אמיתית שהשפיעה על סביבתה מאחורי חיוך עניו, נפש עשירה ומקצוענות מעוררת השראה. כל מי שהכיר אותה בסביבתה ידע שהיא בעלת לב זהב, רגישה ואכפתית, תמיד נכונה לסייע ולהעניק לכל אחד שנזקק לכך."

נצ"מ גואה הוסיף: "את הדס לא נוכל להשיב אך נמשיך להוקיר ולהנציח במחשבה ובמעשה את מורשתה, היא תאיר לנו את הדרך לקראת האתגרים הניצבים בפנינו. אנו מחוייבים להביט קדימה להמשיך להיות בחזית למען ביטחון המדינה ותושביה. מרחב יהודה היא משפחה חמה ומלוכדת ואתם משפחת ברנץ, מהווים חלק בלתי נפרד ממרחב יהודה. הדס, תודה על תרומתך רבת השנים למדינת ישראל זכרונך יחיה בליבנו לעד, בשמי ובשם כל קציני מרחב יהודה, אני מצדיע לך".

הלווית רנ"ג הדס ברנץ ז"ל
צילום: דוברות המשטרה
הלווית רנ"ג הדס ברנץ ז"ל - המפכ"ל דני לוי
צילום: דוברות המשטרה
הלווית רנ"ג הדס ברנץ ז"ל
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button