מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: הפיץ סרטון מיני של בת זוגו לשעבר וניהל קשר עם קטינה

פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בנתניה כתב אישום כנגד אור עמק, בן 24 מקדימה-צורן, שהפיץ סרטון מיני של בת זוגו לשעבר וכן, יצר קשר עם קטינה כבת 15, הורה לה לצלם עצמה מבצעת אקט מיני והחליף איתה סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני. את המעשים ביצע שעה שהיה נתון בצו פיקוח מכוח חוק הגנה על הציבור מפני עבירות מין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל לוי מפרקליטות מחוז מרכז, בחודש ינואר 2024 הוטל על הנאשם צו פיקוח מכוח חוק הגנה על הציבור מפני עבירות מין. תנאי הצו כוללים, בין היתר איסור יצירת קשר או שהייה ביחידות במחיצת קטינים, איסור גלישה בפלטפורמות חברתיות ושימוש ביישומים לשיתוף תמונות וסרטונים, וכן איסור החזקת תמונות של קטינים בלבוש חלקי או ללא לבוש ואיסור צפייה בתכנים פורנוגרפיים, לרבות תמונות עירום.

על אף האמור, בתקופת הפיקוח, יצר הנאשם קשר עם קטינה כבת 15 באמצעות אפליקציות בהן "ווטסאפ", "אינסטגרם" ו"סנאפצ'אט" והחל להתכתב ולהחליף עימה תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני, זאת לאחר שמסרה לו מפורשות את גילה. בהמשך אף שוחחו השניים בטלפון מספר פעמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באחת משיחותיהם הפציר הנאשם בקטינה לצלם עצמה כשהיא מבצעת בעצמה אקט מיני ולשלוח לו את הסרטון תוך שהוא שולח לה הנחיות כיצד לעשות זאת, ואילו הקטינה עשתה כדבריו. בתגובה שלח לה הנאשם הודעות "מי קטינה שלי?" ו"מי קטנה ממני ב- 8 שנים וזה מחרמן אותה?״.

הדברים התגלו במהלך ביקור שגרתי של קצין הפיקוח את הנאשם בביתו, במכשיר אותו הסתיר מקצין הפיקוח. בגין האמור, נאשם עמק בעבירות של גרם בעילה אסורה בהסכמה והפרת צו פיקוח.

עוד נמצאו במכשירו של הנאשם, תכנים בעלי אופי פורנוגרפי–פדופילי, בהם סרטונים ותמונות נחזיםם נראים קטינים, מגילאי 4 -16 לערך, בעירום מלא או חלקי, כשמבוצעות בהם ובאמצעותם עבירות מין, וכשבחלק מהם הקטינים נראים כשהם אינם בהכרה. בגין זאת נאשם עמק בעבירה של החזקת פרסום תועבה.

נוסף על האמור, שעה שניהל הנאשם מערכת יחסים עם צעירה בת גילו, צילם אותה הנאשם, בהסכמתה, שעה שקיימו יחסי מין, כשפניה חשופות והיא נראית בהם בבירור. בהמשך לכך, יצר קשר עם משתמש רשת אחר, ושלח לו את הסרטונים תוך שהוא מציין בפניו "תפיץ אות למי שבא לך" ואף צירף את פרופיל האינסטגרם של הצעירה, כולל שמה המלא, וזאת בתמורה לקבלת סרטונים בעלי אופי מיני-פדופילי של קטינים.

בגין האמור, נאשם עמק בעבירה של הטרדה מינית.

Back to top button