מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב באר שבע נאשם בביצוע עבירות מין ב- 20 קטינות

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אלירן צור, בן 29, תושב באר שבע, המייחס לו 18 אישומים שונים בגין ביצוע עבירות מין ב- 20 קטינות בגילאים בין 15-11 שנים, באמצעות אפליקציית וואטסאפ.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין שרה גרין ואיתמר אילוז ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, מיוני השנה ועד מעצרו, פעל הנאשם באופן שיטתי וסדרתי לאתר מספרי טלפון של קטינות באמצעות קבוצות וואטסאפ רבות משתתפים, ברובם קטינים, אליהן הצטרף הנאשם באמצעות קישור ייעודי אותו השיג.

כך, הצטרף הנאשם לקבוצות וואטסאפ "עדכוני מסיבות", "מסיבות נוער", "מסיבות באזור הדרום", "סדרות טי וי", "יציאות מטורפות קיץ 2024" ועוד. לאחר שהצטרף לקבוצות, איתר הנאשם, בין השאר, באמצעות תמונות הפרופיל, מספרי טלפון של קטינות שונות ופנה אליהן באמצעות שיחות טלפון קוליות או באמצעות הוואטסאפ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חלק מהקטינות השיבו לשיחות הקוליות שביצע אליהן הנאשם, ובמהלך השיחות ביצע הנאשם בחלק מהקטינות עבירות מין שונות ובהן עבירות גרם מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, עבירות ניסיון גרם בעילה אסורה בהסכמה, מעשה מגונה, הטרדה מינית ועבירות נוספות. בחלק מן המקרים, אף איים הנאשם על הקטינות.

החקירה נפתחה בעקבות דיווחים שהתקבלו במוקד 105 להגנה על קטינים במרחב המקוון, ובעקבות הדיווחים למוקד נפתחה חקירה ביחידה 105 בליווי צמוד של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם ביצע את המעשים באופן שיטתי וסדרתי, במשך תקופה של כחודשיים, זאת יומיים בלבד לאחר שחרורו ממאסר בגין עבירות דומות. כל אותה העת, פעל הנאשם במניפולטיביות, תוך ניצול בוטה של תמימות נפגעות העבירה.

יתירה מכך, בפני חלק מהקטינות הציג הנאשם מצג שווא בנוגע לזהותו ועל חלק אף איים והפחיד, כל זאת על מנת לגרום לקטינות לשתף עימו פעולה. מעשיו של הנאשם, היקפם הרב ונסיבותיהם, ובכלל זה משך הזמן בו ביצע את המעשים כאמור מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו.

Back to top button