מבזקיםמשפטי/פלילי

סרט צהוב קשור למראה, כיפה ודגל ישראל ובאוטו 4 שבח"ים

בתחילת השבוע פעלו לוחמי מג״ב עוטף ירושלים במעבר ׳א-זעיים׳ שבעוטף ירושלים, לסיכול פח״ע ומניעת חדירת שוהים בלתי חוקיים לשטחי המדינה משטחי יהודה ושומרון. במהלך הפעילות, זיהו הלוחמים רכב חשוד שנוסע לכיוון המעבר מכיוון שטחי יהודה ושומרון, בעוד למראת הרכב קשור סרט חטופים צהוב ובפנים הרכב תלוי עץ ריח בעיצוב דגל ישראל, והלוחמים החליטו לעצור את הרכב לבידוק.

בעת בידוק הרכב, מצאו הלוחמים כי הנהגת החשודה היא תושבת שטחים ללא אישורי שהיה בארץ, כאשר ברכב עוד שלושה שוהים בלתי חוקיים, לצד דגלי ישראל, כיפה ופאה. בנוסף, איתרו הלוחמים בתא מטען הרכב שוהה בלתי חוקי נוסף ולוחיות זיהוי פלסטיניות.

לאחר בדיקה במערכות, התברר כי הלוחיות הפלסטיניות המקוריות של הרכב הוחלפו בלוחיות רישוי ישראליות גנובות של רכב שירד מהכביש. חמשת השוהים הבלתי חוקיים נעצרו ויחד עם הרכב הועברו להמשך חקירה באגף חקירות ומודיעין של מג״ב עוטף ירושלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אתמול (שלישי), הוגש כתב אישום נגד ארבעת הנאשמים, שוהים בלתי חוקיים שהגיעו על גבי הרכב למעבר, בגין ניסיון כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק. בנוסף, מעצרה של השוהה הבלתי חוקית, נהגת הרכב, הוארך עד יום ראשון 08.09.24.

הברחת שבח"ים  - דגל ישראל באוטו
צילום: דוברות המשטרה
הברחת שבח"ים  - לוחית זיהוי מזויפת
צילום: דוברות המשטרה
הברחת שבח"ים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button