מבזקיםמשפטי/פלילי

עוכבו לחקירה 11 אוהדים נוספים בחשד למעורבות באירוע ב'טרנר'

שוטרי מרחב הנגב במחוז הדרום ממשיכים לחקור את אירוע האלימות שאירע ביום ראשון השבוע, במשחק הכדורגל בין קבוצות הפועל באר שבע לבני סכנין, במסגרת החקירה הוקםה צח"מ ( צוות חקירה מיוחד) בימ"ר נגב, במטרה לאסוף ראיות ולאתר ולחקור את כל מי שהיה מעורב באירוע האלימות ולמצות עימם את הדין.

בתוך כך, הצליחו החוקרים לזהות ולאתר 11 אוהדים נוספים בחשד שלקחו חלק באירוע והם עוכבו היום בבוקר לחקירה ביחידה המרכזית. איתור האוהדים שהיו מעורבים באירוע וחקירתם מצטרף לתגובה המהירה של השוטרים שהצליחו לעצור במועד האירוע 12 אוהדים שפרצו לכר הדשא ונקטו באלימות, כשחלקם ביזו את ההמנון הלאומי, כך שסה"כ עד כה אותרו 23 אוהדים משני קהלי קבוצות האוהדים.

בכוונת המשטרה להמשיך במלאכת איסוף הראיות ואיתור חשודים מעורבים נוספים לחקירה, להרחיקם ממגרשי הספורט לתקופה ממושכת ולמצות עימם את הדין על ידי הגשת כתבי אישום פליליים נגדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשרה נמסר: משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי ומגנה בכל תוקף כל התנהגות המבזה את ההמנון הלאומי ואלו הנוקטים באלימות במהלך אירועי ספורט. המשטרה תמשיך לפעול בכל האמצעים הנדרשים על מנת למנוע מקרים אלו בעתיד, להביא את החשודים לדין ולהרחיקם ממגרשי הספורט לתקופה ממושכת.

11 מעוכבים - אלימות בכדורגל - באר שבע
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button