חדשות הארץמבזקים

השגריר גלעד ארדן יכהן כנשיא מד"א העולמי

שגריר ישראל באו"ם ובארצות הברית היוצא גלעד ארדן, מונה לכהן כנשיא מד"א העולמי. בתפקידו, יקדם השגריר ארדן את ארגון ההצלה הלאומי ואת שירותי הדם של מד"א בזירה העולמית, וייצג את הארגון בפורומים בינלאומיים ובאירועים רמי דרג ברחבי העולם.

ארדן יתחיל לכהן בתפקידו זמן קצר לאחר שהשלים כהונה של ארבע שנים כשגריר ישראל באו"ם, תפקיד בו הגן על ישראל בזירה הבינלאומית. בנוסף כיהן ארדן במשך כשנה כשגריר ישראל לארצות הברית. בעבר כיהן ארדן כשר לביטחון הפנים, השר להגנת העורף, שר התקשורת, שר הפנים, השר לנושאים אסטרטגיים והסברה, השר לשיתוף פעולה אזורי וכשר להגנת הסביבה. ארדן כיהן כחבר כנסת במשך 17 שנים.

ניסיונו העשיר של ארדן בתחומי בטחון הפנים וההגנה על העורף, בזירה הבינלאומית בהגנה על ישראל והיכרותו עם הקהילות היהודיות ברחבי העולם, יסייעו לו לתרום ולחזק את ארגון ההצלה הלאומי של ישראל ומוכנותו לאתגרים הביטחוניים הרבים שמדינת ישראל ניצבת בפניהם, ולייצג את הארגון בזירות הבינלאומיות הגדולות בעולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני מברך על הבחירה בשגריר ובשר לשעבר, גלעד ארדן לכהן כנשיא מד"א העולמי. ארדן, עם ניסיונו הבינלאומי העשיר וכן בתחומי החירום ובטחון הפנים , יוכל לתרום רבות למוכנותו של מד"א כארגון ההצלה הלאומי, בייחוד בתקופה המורכבת שאנחנו נמצאים בה כרגע.

בין הוסיף: "תפקידו של מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, הוא להיות ערוך ומוכן תמיד לכל תרחיש ולהבטיח את ביטחונם הרפואי של תושבי ותושבות ישראל. אני בטוח שפועלו של ארדן כנשיא מד"א העולמי יקדם את המטרות החשובות האלו. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

נשיא מד"א העולמי הנכנס, גלעד ארדן: "מגן דוד אדום הוא מרכיב מרכזי בחוסן הלאומי של ישראל. צה"ל אמון על הגנת הגבולות של מדינת ישראל, ומד"א אמון על הצלת החיים בתוך גבולות המדינה."

ארדן הוסיף: "מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים חסרי תקדים, שהפכו את העורף לחזית. המוכנות של מד״א, הפריסה הרחבה של מד״א בארץ והציוד שעומד לרשותו מצילים חיים רבים יום יום ואני אעשה כל שביכולתי כדי להמשיך ולחזק את מד״א ואת יכולותיו וכך לחזק את בטחון אזרחי ישראל ".

השגריר גלעד ארדן - האו"ם
צילום: דוברות משלחת ישראל לאו"ם

Back to top button